ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"ברית החיים חזקה"

שר הבריאות במג'דל שמס: "הכאב והצער משותפים לכולנו"

שר הבריאות במג'דל שמס: "הכאב והצער משותפים לכולנו וברית החיים בינינו חזקה מאי פעם". השר בוסו קיים ישיבת עבודה מקצועית בחדר המבצעים עם ראש מועצת מג'דל שמס דולאן אבו סלאח וראש מועצת עין קיניא

שר הבריאות במג'דל שמס: "הכאב והצער משותפים לכולנו"
השר בוסו במג'דל שמס צילום: באדיבות המצלם

שר הבריאות אוריאל בוסו הגיע היום (שני) לסיור במג'דל שמס נפגש עם ראשי מועצות והתושבים וקיים ניחום אבלים למשפחות שאיבדו את ילדיהם במתקפת הטרור של חיזבאללה. השר הגיע לביקור מלווה במנכ"ל בית החולים זיו פרופ' סלמן זרקא, מנכ"ל מד"א אלי בין, מנכ"ל שירותי בריאות 'כללית' אלי כהן ואנשי מקצוע בכירים ממשרד הבריאות. 

השר בוסו קיים ישיבת עבודה מקצועית בחדר המבצעים עם ראש מועצת מג'דל שמס דולאן אבו סלאח וראש מועצת עין קיניא ואאל מוגרבי, שמע מהם על האתגרים והצרכים בתחום הבריאות וכיצד משרד הבריאות יכול לסייע בשיפור המענים הרפואיים. השר ציין כי הוא רואה חשיבות ראשונה במעלה בחיזוק שירותי הבריאות באזור ובהרחבת הזמינות. 

לאחר שהנחה לתגבר את המענה הנפשי במג'דל שמס וביישובי הצפון, ביקש שר הבריאות לדעת כיצד פועל מרכז החוסן בעיירה הצפונית ובהמשך ביקר במרפאת 'כללית' יחד עם המנכ"ל אלי כהן, נפגש עם רופאי המחוז ועמד מקרוב על עבודת הצוות המקצועי ברקע האסון. 

שר הבריאות אוריאל בוסו אמר: "הגעתי למג'דל שמס על מנת לחזק ולהביע הזדהות עם התושבים על האסון הכבד שפקד אותם בסוף השבוע. בצד המקצועי, הגעתי לבחון את תפקודם של שירותי הבריאות בכפר על רקע האירועים הקשים ולשמוע כיצד נוכל לשפר את המענה הרפואי הניתן לתושבים. האסון שפקד את מג'דל שמס לא פגע רק בעדה הדרוזית אלא בכל עם ישראל. הכאב והצער על הירצחם של נערים ונערות תמימים משותפים לכולנו וברית החיים בינינו חזקה מאי פעם. בעקבות האסון הנחיתי לחזק את מרכזי החוסן בכל אזור הצפון ולהרחיב את המענה לנפגעי חרדה בבתי החולים. אני קורא לתושבים שחשים מצוקה נפשית או שינוי התנהגותי לפנות לסיוע. מערכת הבריאות ערוכה. אנחנו כאן בשבילכם".

אוריאל בוסו הטבח במג'דל שמס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}