ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
לאחר הטבח הנורא

משלחת מועצת יש"ע קיימה ביקור חיזוק ותמיכה במג'דל שמס

"באנו לחזק, להזדהות ולסייע במה שאפשר. אנחנו מבינים את הכאב ומרגישים אותו יחד אתכם" אמרו ראשי הרשויות ממועצת יש"ע, לחבריהם ראשי הקהילה הדרוזית

משלחת מועצת יש"ע קיימה ביקור חיזוק ותמיכה במג'דל שמס
הביקור במג'דל שמס צילום: באדיבות המצלם

יממה לאחר הטבח הנורא נערך ביקור מיוחד היום (שני) על ידי ראשי המועצות מיו"ש שנפגשו עם המשפחות האבלות, עם ראש המועצה המקומית מג'דל שמס, ועם ראשי הקהילה.

במהלך הביקור, נפגשו ראשי הרשויות עם ראש המועצה המקומית, דולאן אבו צאלח, ושוחחו עם משפחות שאיבדו את יקיריהן.

ישראל גנץ, ראש המועצה האזורית בנימין ויו"ר מועצת יש״ע אמר כי, "הגענו למג'דל שמס כדי להביע הזדהות ותמיכה עם המשפחות האבלות ועם חברינו ושותפינו בני העדה הדרוזית. כפי שאמרתי גם לידידי דולאן אבו צאלח, ראש המועצה, ראשי הרשויות ביו״ש מגויסים למענכם ונכונים לסייע בכל הנדרש".

באדיבות המצלםהביקור במג'דל שמסצילום: באדיבות המצלם

"הפגיעה בילדים ונערים היא בלתי נסלחת. ארגוני הטרור מולם נלחמת ישראל בצפון, בדרום, ביהודה ושומרון ובכל רחבי הארץ אינם ראויים לזכות קיום. אנו שבים וקוראים לממשלת ישראל לפעול בכל העוצמה כדי לשנות את המציאות ולהכריע את האויב בכל מקום בו הוא נמצא. השותפות שלנו עם בני העדה הדרוזית מבוססת על ברית חיים ואנו מקווים שהביקור הבא כאן יהיה ביקור ניצחון".

ראשי הרשויות מיש"ע שהשתתפו בסיור: ישראל גנץ - ראש מוא״ז בנימין ויו"ר יש"ע; ראש עיריית אריאל, יאיר שטבון; ראש מוא״ז שומרון, יוסי דגן; ראש מועצת אפרת, דובי שפלר; ראש מועצת בית אריה-עופרים, שרון אלפסי; מנכ״ל מועצת יש״ע, עומר רחמים וקב״ט מועצת יש״ע, שלמה ועקנין.

ישראל גנץ האסון במג'דל שמס מועצת יש"ע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}