ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"חייבים לצאת לבחירות"

גנץ: "אם ראה"מ לא נותן אמון בקבינט, איך האזרחים יכולים לתת בו אמון?"

יו"ר המחנה הממלכתי קרא לצאת לבחירות אחרי הדיווחים כי אופציות התגובה של צה"ל בלבנון לא הוצגו בפני חברי הקבינט בישיבה אמש מחשש להדלפות. "חייבים לצאת לבחירות, ולהקים ממשלת הסכמות לאומית אחראית, עם קבינט שמסוגל לנהל את אתגרי הביטחון של מדינת ישראל", אמר

גנץ: "אם ראה"מ לא נותן אמון בקבינט, איך האזרחים יכולים לתת בו אמון?"
בני גנץ צילום: מתוך הסרטון

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ התייחס בצהריים (שני) לדיווח כי אופציות התגובה של צה"ל בלבנון לא הוצגו בפני חברי הקבינט המדיני ביטחוני בישיבה אמש מחשש להדלפות ותהה: "אם ראש הממשלה לא נותן אמון בשרי הקבינט שלו, איך אזרחי המדינה יכולים לתת בו אמון?".

גנץ כתב: "בקבלת ההחלטות אחרי התקיפה האיראנית - לא שותף הקבינט המדיני-ביטחוני. כשהובאו פרטי מתווה השבת החטופים - ראש הממשלה לא הסכים לשתף אותו עם הקבינט. ועכשיו, כשמחליטים על תגובה שעשויה להביא אותנו למלחמה ולהסלמה אזורית - גם לא משתפים ומאשרים אותה בקבינט". 

לדבריו, "זאת הוכחה נוספת שהממשלה הזו לא כשירה לנהל את מדיניות הביטחון של מדינת ישראל. אם ראש הממשלה לא נותן אמון בשרי הקבינט שלו, איך אזרחי המדינה יכולים לתת בו אמון?

חייבים לצאת לבחירות, ולהקים ממשלת הסכמות לאומית אחראית, עם קבינט שמסוגל לנהל את אתגרי הביטחון של מדינת ישראל. הם עוד רבים וארוכים".

כזכור, מוקדם יותר דווח כי אופציות התקיפה בלבנון שצה"ל הכין כתגובה לטבח במג'דל שמס לא הוצגו אמש לשרים בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני.

הסיבה: חשש מהדלפות ומהשפעה ציבורית על קבלת ההחלטה, כך דווח ב׳ווינט׳.

הקבינט המדיני ביטחוני בני גנץ הדלפות בחירות מלחמת חרבות ברזל האסון במג'דל שמס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}