ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"צריכים לקבל גיבוי"

זעם בימין על המעצרים בשדה תימן, שרים וח"כים בדרכם למקום

בימין זועמים אחרי המעצר של חיילי מילואים בסיס שדה תימן בחשד להתעללות במחבל נוחבה. בן גביר: "המחזה של שוטרי משטרה צבאית מגיעים לעצור את מיטב גיבורינו בשדה תימן הוא לא פחות ממביש". אדלשטיין הודיע כי יכנס דיון דחוף

זעם בימין על המעצרים בשדה תימן, שרים וח"כים בדרכם למקום
איתמר בן גביר צילום: Chaim Goldberg/Flash90

המערכת הפוליטית סוערת היום (שני) בעקבות הפשיטה של המשטרה הצבאית על בסיס שדה תימן שבו עצורים מחבלי חמאס, ועיכוב של מספר חיילי מילואים החשודים בהתעללות במחבל נוחבה שעצור בבסיס.

יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מסר: "חיילי צה״ל ראויים לכבוד. חיילי צה״ל לא יעצרו כאחרוני העבריינים.  אני קורא לפצרי״ת, תורידי את הידיים שלך מהלוחמים הגיבורים שלנו!".

יו"ר הציונות הדתית השר בצלאל סמוטריץ' צילום: חופשי

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב: "המחזה של שוטרי משטרה צבאית מגיעים לעצור את מיטב גיבורינו בשדה תימן הוא לא פחות ממביש.

ממליץ לשר הביטחון, לרמטכ"ל ולרשויות הצבא לגבות את הלוחמים וללמוד משירות בתי הסוהר - נגמרו הקייטנות והסבלנות נגד המחבלים. לוחמים צריכים לקבל גב על מלא".

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין, הודיע כי יכנס מחר דיון דחוף בנושא ואליו יוזמנו הפצ"רית, האלופה יפעת תומר ירושלמי, קצין משטרה צבאית, תא"ל אביחי מיבר ושאר הגורמים הרלוונטים.

אדלשטיין מסר: "אני לא אתן יד למראות כמו שנראו היום בבסיס בשדה תימן. מצב בו שוטרים צבאיים רעולי פנים נכנסים לפשיטה על בסיס צה"לי אינו מקובל עליי ולא אסכים שיקרה שנית. חיילנו אינם פושעים והרדיפה הבזויה הזו אחרי לוחמנו אינה מקובלת עליי".

מסיעת עוצמה יהודית נמסר: "שרים וחברי כנסת מסיעת עוצמה יהודית, עושים את דרכם כעת לשדה תימן, בדרישה לעצור את חרפת מעצרם של חיילי צה"ל במקום".

השר וסרלאוף בדרכו לשדה תימן צילום: חופשי

השר אלי כהן מסר: "אני מחזק את חיילי המילואים שעושים עבודת קודש ושומרים על מחבלי החמאס הנתעבים. כולנו צריכים לחבק אותם ולהצדיע להם, בוודאי שלא לחקור אותם ולהשפיל אותם".

השר עמיחי אליהו כתב בווצאפ הממשלתי: "מה שקורה כעת בשדה תימן הינו טירוף משפטי. מי שנתן את ההוראה לרדוף את הלוחמים הגיבורים שנאלצים יום יום לחיות בסביבתם של חיות האדם מהנוחבה, צריך להניח את המפתחות וללכת הביתה. אני בדרך לשם".

יו״ר הקואליציה אופיר כץ מסר: "אי אפשר שהמצב הזה יקרה. מילואימניקים שמחרפים את נפשם, נותנים את הלב והנשמה שלהם למען המדינה, נחקרים כאחרוני העבריינים. אני מתבייש במי שנתן את ההוראה הזו, למישהו יש פה זיכרון קצר והוא התבלבל בין הטובים לרעים. אנחנו לא נשתוק, נדרוש תשובות ופעולות! ‏החיילים הגיבורים שלנו, אנחנו מאחוריכם".

ח"כ אלמוג כהן כתב בעקבות הפשיטה ומעצר החיילים בבסיס שדה-תימן: "עזבתי כעת את הכנסת בדרכי להגיע ולעמוד לצידם של מי ששלחנו למשימה זו. אין בכוונתי לאפשר את מסע הרדיפה המבזה כנגד חיילינו הקדושים".

ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) עזב גם הוא את הכנסת והודיע כי הוא בדרכו לשדה תימן: "היחס הזה ללוחמים שלנו שעוזבים הכל ויוצאים להילחם עבורנו בשדה תימן חייב להיעצר עכשיו".

חה"כ צבי סוכות צילום: חופשי

גם ח"כ לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית הודיעה כי היא בדרכה מהכנסת למקום.

 

 

 

 

בסיס שדה תימן חקירה צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}