ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
רק בת 17

סהר קלדרון פרצה בבכי בכנסת: "אני רוצה את אבא שלי בחזרה"

סהר קלדרון ששוחררה מהשבי דרשה את שחרור אביה: "אני יודעת שאבא שלי חי ויכולים להחזיר אותו, למה לא מחזירים אותו כבר? נגמרו לי המילים. תשימו את עצמכם במקום שלי"

סהר קלדרון פרצה בבכי בכנסת: "אני רוצה את אבא שלי בחזרה"
תמונות החטופים צילום: יונתן זינדל פלאש 90

הילדים סהר וארז קלדרון, ששוחררו משבי החמאס, הגיעו היום (שני) לישיבה המשותפת של ועדת חוץ וביטחון והוועדה לביקורת המדינה, ודרשו את שחרור אביהם. 

סהר בת ה-17 בלבד שחזרה מהשבי אחרי 52 יום, פרצה בבכי: "איך אתם מעזים לצאת לפגרה של שלושה חודשים? אבא שלי זרוק בעזה וסובל 297 ימים. כבר כמעט שנה שמאיימים עליו עם קנה של אקדח על הראש כל יום וכל דקה. 

"איך אני אמורה להמשיך לחיות כל יום בידיעה שהוא נמצא במקום המזעזע הזה? אני יודעת שאבא שלי עובר התעללות נפשית ופיזית יום יום. כי הייתי איתו. אני ילדה בת 17 שאמורה לחוות נעורים כמו כל נערה. במקום זה כל יום מלווה ברגשות אשם. 

"אני יודעת שאבא שלי חי ויכולים להחזיר אותו, למה לא מחזירים אותו כבר? נגמרו לי המילים. תשימו את עצמכם במקום שלי. אני רוצה את אבא שלי חי בחזרה".

חן אביגדורי, שאשתו ובתו שוחררו מהשבי בעזה, אמר בוועדה: "כל יום שאתם לא דופקים על השולחן ועל הדלת של לשכת רה"מ ואומרים לו 'תעשה עכשיו את העסקה', זה יום שאתם דנים בו אנשים לסבל ולמוות".

סהר קלדרון החטופים הישראלים ברצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}