ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מפגן הערכה

מאות נופשים חרדים הריעו והודו לכוחות המשטרה

בארוחה חגיגית עם ראשי אכיפת החוק במחוז סאליבן בניו יורק, הודגשה חשיבות שיתוף הפעולה של הקהילות החרדיות עם גורמי אכיפת החוק, במיוחד בחודשי הקיץ כאשר אוכלוסיית מחוז סאליבן מגיעה לכ-350,000 איש. הוענקו תעודות הערכה למפקדים

מאות נופשים חרדים הריעו והודו לכוחות המשטרה
אנשי אכיפת החוק בביקור במחנה קיץ צילום: Yeshiva world news

במפגן של הערכה ומחויבות לבטיחות הקהילה החרדית בניו יורק, יותר מ-700 נופשים במחנות קיץ, התאספו במחנה 'אורייתא' לארוחת צהריים חגיגית לכבוד צוות מחלקת השריף של מחוז סאליבן ומפקדי בית המעצר במחוז. מטרת האירוע הייתה לטפח מערכת יחסים חזקה ומשגשגת בין מחנה 'אורייתא', מחנות קיץ חרדיים אחרים ורשויות אכיפת החוק המקומיות.

בארוחה החגיגית הודגשה חשיבות שיתוף הפעולה עם גורמי אכיפת החוק, במיוחד בחודשי הקיץ כאשר אוכלוסיית מחוז סאליבן מגיעה לכ-350,000 איש. כמות האנשים במחוז מדגישה את הצורך בשיתוף פעולה עם אנשי אכיפת החוק, כדי להבטיח את בטיחותם ורווחתם של התושבים והמבקרים כאחד.

אנשי אכיפת החוק בביקור במחנה קיץ צילום: Yeshiva world news

מחנה 'אורייתא' עומד בחזית בניית מערכות היחסים החיוניות הללו. כדי לכבד את המפקדים, הוענקו מספר תעודות הערכה לשריף מייק שיף, לסגן השריף אריק צ'בוטי ולמפקד מתקן המעצר.

את האירוע הנחה אהרן זופניק, תלמיד ישיבת דרכי תורה, באירוע נאם ברוך בער בנדר, ששם דגש על "מסירותם של השוטרים". לאחר חלוקת תעודות הערכה, אנשי מחלקת השריף סעדו ארוחת צהריים חגיגית, המשקפת את הכרת התודה והתמיכה של הקהילה החרדית לאנשי אכיפת החוק.

ניו יורק ארצות הברית חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}