ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מיהר לישיבה ביטחונית

נתניהו עשה מי שברך לחטופים, ונאלץ לעזוב את התפילה

ראש הממשלה בנימין נתניהו שהה בשבת האחרונה בוושינגטון, ואת השבת עשה במלון 'ווטרגייט'. נתניהו התפלל עם המשלחת הישראלית במלון, אחד המתפללים הקריא את שמות החטופים בתפילת 'מי שברך'. באמצע התפילה עזב ראש הממשלה את בית הכנסת לאחר שקיבל את ההודעה על האסון במג'דל שמס בצפון

נתניהו עשה מי שברך לחטופים, ונאלץ לעזוב את התפילה
הסידור ונרתיק לטלית שחולקו לחברי המשלחת צילום: באדיבות המצלם

ביום שבת קודש האחרון שהה ראש הממשלה בנימין נתניהו במלון 'ווטרגייט' בוושינגטון, במקום התקיימו מנייני תפילה וסעודת שבת בארגון שליח הרבי מחב"ד, הרב לוי שם טוב מוושינגטון, ובסיוע שגרירות ישראל בוושינגטון, ובסיוע ג'ק כהן, הבעלים של המלון.

באדיבות המצלםראש הממשלה עם הרב לוי שם טובצילום: באדיבות המצלם

אחד ממתפללי המנין בשבת בבוקר, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי בקריאת התורה ביקש נתניהו לעשות מי שבירך לחטופים. "ראש הממשלה נתניהו הקשיב ברגש לכל שם שהוקרא על ידי אחד המתפללים, זה היה עם כאב, נתניהו לא מיהר, אלא הקשיב לכל 115 שמות החטופים שנותרו בשבי במתינות, נתניהו ביקש ישועה והצלה".

באדיבות המצלםהתפילה במלוןצילום: באדיבות המצלם

עוד סיפר המשתתף, כי לקראת סוף תפילת מוסף ניגש המזכיר הצבאי רומן קופמן, ועדכן את ראש הממשלה על הרקטה שהרגה 12 ילדים במג'דל שמס ברמת הגולן, ראש הממשלה עזב את התפילה ועלה מיד לחדרו לדיון בטחוני.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מזכיר הממשלה, יוסי פוקס ניגש לעמוד בקבלת שבת, לחברי המשלחת הישראלית חולק סידור מהודר ועליו חרוט "ביקור ראש הממשלה וושינגטון תמוז תשפ"ד", כולל נרתיק מהודר לטלית, נדבת אחד המשתתפים.

יש לציין כי התמונות מהמקום צולמו לפני כניסת השבת, לפני שהגיעו כולם להתפלל מנחה וקבלת שבת.

ראש הממשלה נתניהו וושינגטון הרב לוי שם טוב האסון במג'דל שמס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}