ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
לא נעים

הודעות חשפו דעות מביכות של סגנו של טראמפ: "נתעב מבחינה מוסרית"

הודעות דוא"ל שנחשפו לאחרונה מגלים מה חשב לפני כמה שנים, ג'יי די ואנס שמונה לסגנו של טראמפ: "שונא את המשטרה" וכינה את טראמפ "נתעב מבחינה מוסרית"

הודעות חשפו דעות מביכות של סגנו של טראמפ: "נתעב מבחינה מוסרית"
ג'יימס דייוויד ואנס והנשיא לשעבר טראמפ צילום: JD Vance facebook

חבר לספסל הלימודים לשעבר של ג'יי די ואנס, סגנו של טראמפ, פרסם אימיילים והודעות מ-2014 עד 2017 עם ה'ניו יורק טיימס', וחשף את שנאתו של ואנס למשטרה ולדונלד טראמפ, שאותו כינה "בן אדם שראוי לגינוי מבחינה מוסרית".

בשנת 2014, ואנס הביע את שנאתו למשטרה לאחר הריגתו של מייקל בראון אפרו אמריקני, והצהיר: "אני שונא את המשטרה. בהתחשב במספר החוויות השליליות שחוויתי בשנים האחרונות, אני לא יכול לדמיין מה עובר על בחור שחור".

ואנס התייחס גם לטראמפ כדמגוג ​​ב-2015, ואמר, "ברור שאני זועם על הרטוריקה של טראמפ, ואני מודאג יותר מכל לגבי כמה לא רצויים מרגישים אזרחים מוסלמים בארצם. אבל אני גם חושב שאנשים תמיד האמינו בטירוף, ותמיד היו דמגוגים שמוכנים לנצל את האנשים שמאמינים בדברים מטורפים".

לקראת בחירות 2016 כתב ואנס, "ככל שלאנשים לבנים יותר מתחשק להצביע לטראמפ, כך יותר אנשים שחורים יסבלו. אני באמת מאמין בזה", ולימים כינה את טראמפ "איש רע. בן אדם ראוי לגינוי מוסרית".

חברתו לכיתה של ואנס, סופיה נלסון, פרסמה את ההודעות כדי "לעדכן את דעתם של הבוחרים לגבי מר ואנס". יש לציין כי מאז שינה ואנס את עמדתו כלפי טראמפ, הודה שטעה וכעת תומך בו כ"נשיא גדול".

בחירות בארה"ב דונלד טראמפ ג'יימס דייוויד ואנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}