ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
לוחמה פסיכולוגית

דיווח: חמאס שלח לשר בן גביר סרטון בו נראים חטופים מעונים

דיווח בבריטניה: חמאס שלח לשר בן גביר סרטונים בהם נראים חטופים מעונים, בדרישה שיקל בתנאי האסירים הביטחוניים. לפי הדיווח, השר בן גביר צפה וסירב | בן גביר הגיב: "חמאס לא שלח לי שום סרטון ואני מסרב לשתף פעולה עם התעמולה"

דיווח: חמאס שלח לשר בן גביר סרטון בו נראים חטופים מעונים
בן גביר ביום הבחירות צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

חמאס תיעד עינויים של חטופים ישראלים ושלח את התיעוד לשר בן גביר בניסיון לאלץ את ישראל להקל על תנאי האסירים הפלסטיני

בסרטון שהגיע לידי העיתון הבריטי 'טלגרף', ארגון הטרור פנה ישירות לשר איתמר בן-גביר. כך אמרו שני גורמים ישראלים ל"טלגרף".

בסרטון נראים חטופים עוברים עינויים בעוד חמאס מזהיר כי תנאים קשים יותר לאסירים פלסטינים המוחזקים בכלא בישראל משפיעים על מצבם של החטופים בעזה. על פי הדיווח, בן גביר צפה בסרטון וסירב לשנות את מדיניותו בנוגע לאסירים, ואף החליט להחריף את המדיניות הקיימת.

בכיר ישראלי אמר לעיתון כי "גם לאחר שהוזהר שבגלל הרצון שלו לקבל לייקים ברשתות החברתיות, החטופים שלנו סובלים בעזה ועוברים עינויים, הוא חייך ואמר שימשיך". בן גביר הגיב ל"טלגרף" שהוא "לא מודע להאשמות" הללו.

תגובת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "חמאס לא שלח לי שום סרטון ואני מסרב לשתף פעולה עם תעמולה חמאסית: עם החמאס צריך לדבר רק דרך כוונות. ארגון הטרור חמאס לא חיפש שום תירוץ ב-7.10 כדי לרצוח, לחטוף, ולהתעלל באזרחים חיים ואפילו בגופות, ואף רצח חטופים בשבי. את חמאס יש להכריע, ולא להיכנע לתכתיביו הדורשים כניעה: יש לכבוש את שטח הרצועה לצמיתות, להפסיק את הסיוע ההומניטרי, ולהכריע אותו. תנאי המחבלים בבתי הכלא אכן הוחמרו והקייטנות פסקו ואני גאה בכך - אין לי כל כוונה להיכנע לתכתיבי החמאס".

מלחמת חרבות ברזל איתמר בן גביר חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}