י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
בפגישה המדינית

השר בן צור: "הטרור הוא לא נגד ישראל, אלא נגד האנושות כולה"

שר העבודה יואב בן צור בפגישה עם מזכיר המדינה ושר העבודה של נורדריין-וסטפאליה: "מדינת גרמניה היא ידידת אמת של ישראל והיא עומדת לצידנו בתקופה היסטורית וחשובה. טבח הילדים במג'דל שמס צריך לזעזע את מדינות העולם שחלקם כבר חודשים ארוכים מעלימים עין ולא נוקפים אצבע מול מתקפת טרור רצחנית ואכזרית בלתי פוסקת"

השר בן צור: "הטרור הוא לא נגד ישראל, אלא נגד האנושות כולה"
שר העבודה עם מקבילו מנורדריין-וסטפאליה צילום: חופשי

שר העבודה יואב בן צור נועד היום (ראשון) בלשכתו עם מזכיר המדינה ושר העבודה של נורדריין-וסטפאליה (מדינה בגרמניה). בפגישה נכחו, מנכ״ל משרד העבודה ישראל אוזן, גורמי המקצוע במשרד ושגרירות גרמניה בישראל.

השר יואב בן צור פתח את דבריו עם האסון במג'דל שמס ואמר: "זהו יום אבל לאומי, 12 ילדים, נערים ונערות נהרגו בטבח הילדים האכזרי בישוב מג'דל שמס. אנחנו מצפים ממדינות העולם שיגנו בתוקף ויעמדו לצידנו".

בן צור הוסיף: "הטרור הוא לא רק נגד מדינת ישראל, הוא נגד האנושות כולה. חיזבאללה חצה קו אדום והוא ישלם מחיר כבד, מול טרור רצחני מדינת ישראל מחויבת לפעול בכוח ובנשק ולא בהסכמים מדיניים. אנו מודים לגרמניה על התמיכה המדינית בזירה הבינ״ל, נמשיך לחזק ולהעמיק את שיתוף הפעולה אסטרסטגי הביטחוני בין המדינות".

מזכיר המדינה של נורדריין-וסטפאליה ציין את המחויבות העמוקה של גרמניה לישראל ואת הידידות האמיצה רבת השנים ואמר: "הביקור שלנו בעיצומה של המלחמה הוא אמירה לכל מנהיגי העולם, העמידה שלנו לצד מדינת ישראל במלחמה היא לא רק בדיבורים, היא גם במעשים. המאבק בטרור, הוא לא רק של ישראל זהו מאבק של כולנו".

יואב בן צור נורדריין-וסטפאליה גרמניה מלחמת חרבות ברזל הטבח במג'דל שמס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}