י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
במליאת הכנסת

אייכלר נגד דו"צ: "כל אחד שחי בארץ הזאת יודע שזה לא נכון"

יו"ר ועדת העבודה והרווחה פתח את דיוני המליאה ואמר: "אתמול בשבת בכפר מג'דל שאמס נטבחו ונרצחו 12 נערים וילדים באשמת היותם על אדמת הארץ". בדבריו התייחס גם להתבטאות התמוהה של הגרי אמש. "כל ילד בארץ יודע למה מסוגל טיל שנופל"

אייכלר נגד דו"צ: "כל אחד שחי בארץ הזאת יודע שזה לא נכון"
ישראל אייכלר צילום: ערוץ כנסת

יו"ר ועדת העבודה והרווחה התייחס הבוקר (ראשון) בפתח דיוני מליאת הכנסת לדברי דובר צה"ל דניאל הגרי שאמר אמש "לא ידענו שהם מסוגלים לשלוח טיל על ילדים" ואמר: "כל אחד שחי בארץ הזאת יודע שכל טיל יכול לעשות את זה".

יו"ר ועדת העבודה והרווחה חה"כ ישראל אייכלר צילום: ערוץ כנסת

בפתח דבריו אמר אייכלר, "אתמול בשבת בכפר מג'דל שאמס נטבחו ונרצחו 12 נערים וילדים באשמת היותם על אדמת הארץ. ילדים שיוצאים לשחק ומקבלים טיל על הראש. זה היה מכוון. אנחנו יודעים על הטילים המדויקים. אנשי הצבא אמרו שזה טיל איראני במשקל כבד. הם מדויקים ויודעים בדיוק לאן לשלוח. מי שמסוגל לשלוח טיל כזה לעבר קבוצת ילדים בכוונה, אמר מנחם בגין בשעתו נקמת ילד קטן לא ברא השטן אבל בורא כל האדם לא יסלח על הדם הנקי שנשפך. מצפון תפתח הרעה. אנחנו צריכים להתפלל שלא תהיה ידי אויבינו תושיה.

אייכלר התייחס לדברי דו"צ הדרי ואמר: "מישהו מדוברי הצבא אמר "לא ידענו שהם מסוגלים לשלוח טיל על ילדים". כל אחד שחי בארץ הזאת יודע שכל טיל יכול לעשות את זה. צריך לעשות חשבון כמה טילים נשלחים לארץ הזאת, אם חלילה וחלילה טיל אחד יכול לעשות דבר כזה - למה מכוונים אויבינו כשהם שולחים אלינו אלפי טילים".

ישראל אייכלר הטבח במג'דל שמס דניאל הגרי מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}