ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מערכת ניווט מקורית

במחיר חדש: אופל קורסה מתעדכנת

אופל קורסה עברה עדכון עמוק למדי. עיצובה החיצוני של הסופרמיני עודכן עם חזית חדשה לגמרי וגם האבזור הפנימי

במחיר חדש: אופל קורסה מתעדכנת
אופל קורסה מתעדכנת. החל ב-133 אלפי שקלים צילום: לובינסקי

יבואנית אופל, קבוצת לובינסקי, החלה לשווק את אופל קורסה אחרי שזו עברה עדכון עמוק למדי. עיצובה החיצוני של הסופרמיני עודכן עם חזית חדשה לגמרי, בדומה לשאר דגמי החברה החדשים ומעניקה לה נראות מודרנית נאה.

בנוסף, עודכנו גם יחידות תאורת ה'לד', פסי העיצוב בצדי הפגוש והגריל בחזית. גם סמלי אופל עודכנו ומגיעים כעת בצבע שחור, לצד כיתוב CORSA בשחור גם כן, לרוחבו של תא המטען.

תא הנוסעים ממשיך להשתפר וכולל מסך מולטימדיה בגודל 10 אינץ' במרכז הדשבורד. למערכת ממשק חדש ובו שבעה צבעים לבחירה, חמישה מסכי בית הניתנים להגדרה אישית, צימודי Apple Carplay ו-Android Auto אלחוטיים (למכשירים תומכים) וכן מערכת ניווט מקורית מבית TOMTOM.

לובינסקיאופל קורסה מתעדכנת. החל ב-133 אלפי שקליםצילום: לובינסקי

עוד תמצאו משטח טעינה אלחוטי (למכשירים תואמים) בנוסף לשלושה שקעי USB-C מלפנים ומאחור. גם מסך התצוגה שמאחורי ההגה (7 אינץ') מציע ממשק חדש לחלוטין עם תצוגה נעימה ומגוונת יותר לנתוני הנסיעה.

עוד בתא הנוסעים, ניתן למצוא ריפוד חדש למושבים, כולל דוגמת צבע אפורה וספורטיבית במרכזם. גם גלגל ההגה זכה לעיצוב מחודש – עוביו ומרקמו נעימים מאוד לאחיזה ולשימוש בנסיעות ממושכות, הוא כולל שלל מתגי תפעול למערכת השמע ובקרת השיוט האדפטיבית ואף פונקציית חימום. 

אופל קורסה המחודשת תוצע כעת בישראל ברמת אבזור אחת – GS. זו כוללת רשימה ארוכה של אבזור נוחות ושימושיות. חבילת הבטיחות כוללת 6 כריות אוויר, מערכות בקרת משיכה ואחיזה וגם מערכות סיוע לנהג ובטיחות אקטיבית כמו בקרת שיוט אדפטיבית עם זחילה בפקקים, בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב הנסיעה, זיהוי תמרורים, ניטור עירנות נהג ועוד.

הכוח מגיע מיחידת הנעה מוכרת היטב: מנוע 1.2ל' טורבו עם תפוקה של 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 23.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד וזה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית. דף הביצועים מלמד על האצה ל-100 קמ"ש תוך 8.7 שניות ומהירות מרבית של 208 קמ"ש. נתון צריכת הדלק משולבת של 17.5 ק"מ לליטר, לפי תקן WLTP. המחיר הוא כאמור 132,990 שקלים והוא כולל אחריות של 4 שנים או 120,000 ק"מ.

אופל קורסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}