י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
לא יודעים גבולות

שיכורים נוהגים: הטיפשים בכבישים שוברים שיאים

המשטרה עצרה תושב ג'סר א זרקא בן 24 על אופנוע. הוא אף פעם לא הוציא רישיון נהיגה • נהג משאית נעצר לאחר בדיקת אלכוהול. השוטרים גילו 508 מיליגרם. מה זה אומר? פי 10 מהמותר

שיכורים נוהגים: הטיפשים בכבישים שוברים שיאים
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

שבוע חדש. טיפשים חדשים. והפעם אנחנו עוסקים בשיאנים. האם יצא לכם פעם להיות במסיבת פורים ולשתות עד דלא ידע? לנו יצא ואנחנו יודעים שיש גבול לכל תעלול ויש גם גבול לשכרות. כי לכל דבר יש מידה.

הנה הסיפור על הנהג שלא ידע גבולות: בשבוע שעבר שוטרי היחידה לרכב כבד היו עסוקים בפעילות אכיפה ליד ג'לג'וליה כשהבחינו במשאית שככה לא באה טוב בעין שלהם. אז הם עצרו אותה וקלטו שהנהג בן 42 מתל אביב נראה קצת לא טוב. כדי לסייע לו להרגיש טוב הם עשו לו בדיקת אלכוהול וגילו 508 מיליגרם. מה זה אומר? פי 10 מהמותר. איך הנהג בכלל הצליח לעמוד מול השוטר אנחנו לא יודעים. אבל כל עוד הוא הצליח לעמו, הוא נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים. כתב אישום יוגש נגדו והמשאית שלו תחכה אצל המשטרה 30 יום, גם הרישיון שלו.

דוברות המשטרהתוצאת בדיקת האלכוהול - פי 10! מהמותרצילום: דוברות המשטרה

ממשיכים לכביש 4, ליד קיסריה, שם סיירת האופנועים של המשטרה עצרה תושב ג'סר א זרקא בן 24 על אופנוע. התושב בפסילת בית משפט ובכלל לא מורשה לסוג הרכב, כי הוא אף פעם לא הוציא רישיון נהיגה. אז הנהג שאין לו רישיון לרכב נעצר וכתב אישום הוגש נגדו בהליך מהיר. על הדרך הוא קיבל מעצר בית והרישיון שלו נפסל עד תום ההליכים. האופנוע הושבת ל 30 ימים.

בואו נמשיך עם שיאים: בשבוע שעבר שוטרי היחידה לרכב כבד הצליחו לתפוס משאית עם עגלה שהנהג שלה ניסה לשבור שיא כפול: המשאית חרגה במשקל ב-65.2% והעגלה חרגה במשקל ב-43.9%. מה זה אומר? שיש מצב שהנהג הזה יהיה מאחוריכם בכביש ולא יוכל לעצור את המשאית במקרה חירום. תענוג. הנהג תושב בית חנינה בן 28 נעצר ונכלא. כתב אישום יוגש נגדו , הרישיון שלו נפסל ל-30 ימים והמשאית הוחרמה לחודש. וכמובן שגם העגלה.

 

 

 

 

גסר א זרקא משטרת ישראל נהיגה בשכרות טיפשים בכבישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}