ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
המשפחה ביקשה סיוע

חיפושים אחר הילד שהיה במגרש במג'דל שמס

משפחתו של גג'פארא אבראהים, בן 11 שלפי הערכות נכח במגרש במג'דל שמס שבו פגעה הרקטה, מבקשת סיוע באיתורו | מנהיג העדה הדרוזית: "פגיעה באזרחים היא קו שחור, למה נתנו לחיזבאללה להתעצם ככה?"

חיפושים אחר הילד שהיה במגרש במג'דל שמס
זירת האסון צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

חיפושים נערכים אחרי הילד גג'פארא אבראהים, בן 11 שלפי הערכות נכח במגרש הכדורגל במג'דל שמס שבו פגעה הרקטה האיראנית ששיגר חיזבאללה. משפחתו ביקשה סיוע באיתורו. 

עד כה פנו במשפחה לכל בתי החולים באזור, אך הילד טרם נמצא.

מנהיגה הרוחני של העדה הדרוזית, השייח מואפק טריף, אמר הבוקר בריאיון ל"ווינט" כי "יש הרבה כעס" על הטבח במג'דל שמס. טריף הוסיף כי "היום הוא יום אבל לכל העדה הדרוזית. כולנו עם המשפחות שאיבדו את היקר מכול. פגיעה באזרחים היא קו שחור. על הממשלה להביא ביטחון לתושבים". 

עוד הוסיף: "למה לא פעלנו לפני? למה נתנו להם להתעצם? יש הרבה שאלות שאנחנו צריכים לשאול. אני בקשר עם דרוזים בכול העולם, גם בלבנון. הם מגנים את מה שקרה ומשתתפים בצער המשפחות. כל העולם מבין שזה חיזבאללה". 

במקביל, בהצהרה רשמית משרד החוץ גינה את הטבח שביצע חיזבאללה במג'דל שמס: "הטבח מהווה חצייה של כל הקווים האדומים. לא מדובר בצבא שנלחם בצבא אחר, אלא בארגון טרור שתוקף אזרחים מכוון. ישראל תגיב לטבח הזה".

 עוד נמסר כי "הדרך היחידה למנוע מלחמה, שתהיה הרסנית גם ללבנון, היא להכריח את חיזבאללה ליישם את החלטה 1701 של מועצת האו"ם. זו הדקה האחרונה לעשות זאת באופן דיפלומטי".

מלחמת חרבות ברזל האסון במג'דל שמס חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}