ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"ההורים בהלם"

בני הדודים נרצחו במג'דל שמס: "כל הזמן היו ביחד"

בני הדודים חאזם אבו סאלח בן ה-14 ופג׳ר אבו סאלח בן ה-16 נרצחו אתמול באסון במג'דל שמס. קרוב משפחתם: "הוריהם לא מסוגלים לדבר. זה אסון של כל המשפחה"

בני הדודים נרצחו במג'דל שמס: "כל הזמן היו ביחד"
הזירה הקשה במג'דל שמס צילום: Michael Giladi/Flash90

חאזם אבו סאלח בן ה-14 ופג'ר אבו סאלח בן ה-16, בני דודים שהיו חברים קרובים מאוד, נרצחו יחד עם עשרה נוספים באסון הקשה במג'דל שמס. 

ראשד, קרוב משפחתם, סיפר ל"חדשוץ 12" כי הם כל הזמן היו יחדיו: "הפגיעה הייתה שם במגרש הכדורגל, והם אחד ליד השני. שניהם היו בחטיבת ביניים ומאוד אהבו כדורגל. ההורים שלהם עכשיו בהלם ולא מסוגלים לדבר. זה אסון של המשפחה". 

"אבו סאלח זו המשפחה הכי גדולה בכפר. יש ארבעה נרצחים מהמשפחה באסון. כולם מכירים זה את זה. אנחנו צריכים להיות חזקים, מאוחדים. פתחנו מוקד סיוע כדי לחזק את המשפחות ומאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים שלנו". 

עוד אמר ראשד: "אנחנו כבר 10 חודשים חיים תחת המצב הזה. אי אפשר להישאר בתוך הבית כל הזמן הזה. לא ציפינו שדבר כזה יקרה, שטיל ייפול באמצע הכפר במגרש כדורגל. אף אחד לא האמין שדבר כזה יקרה".

בתוך כך, הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי הגיע הלילה (ראשון) אל מג'דל שמס, ישב לשיחה עם ראשי העדה הדרוזית ובסיום הביקור אמר: "הם לא מבחינים אם הם הורגים דרוזים, יהודים, זה ארגון טרור, הוא רוצה לפגוע באזרחים, הוא רוצה לפגוע בחיילים. אנחנו נלחמים מעל תשעה חודשים, עוד מעט עשרה חודשים, מול חיזבאללה בצפון, פוגעים בחיזבאללה פגיעות קשות מאוד".

האסון במג'דל שמס חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}