י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
האסון במג'דל שמס

הותרו לפרסום שמותיהם של 11 מהנערים והילדים שנרצחו

הותרו לפרסום שמותיהם של 11 הילדים שנרצחו בפגיעת הרקטה במג'דל שמס אתמול על ידי ארגון הטרור חיזבאללה. דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי פרסם את שם המפקד בארגון חיזבאללה שאחראי לכך

 הותרו לפרסום שמותיהם של 11 מהנערים והילדים שנרצחו
הזירה במג'דל שמס צילום: Michael Giladi/Flash90

במג'דל שמס פרסמו את שמותיהם של 11 מבין 12 הילדים והנערים שנרצחו אמש מפגיעת רקטה ששיגר ארגון הטרור חיזבאללה בצפון רמת הגולן.

כלל הנרצחים יובאו הבוקר למנוחות ביישוב בשעה 11:00. אלו שמות הנרצחים: פג'ר ליית אבו סאלח (16), אמיר רביע אבו סאלח (16), חאזם אכרם אבו סאלח (15), ג'ון וודיע אבראהים (13), איזיל נשאת איוב (12), פיניס אדהם ספדי (11), יזן נאיף אבו סאלח (12), אלמא אימן פכר אלדין (11), נאג'י טאהר חלבי (11) ומילאר מעדאד אלשעאר (10). ב-Ynet דווח כי נרצח נוסף הוא נאזם פאחר סעב, מעין גיניא, שהלווייתו תיערך ב-10:00 בבוקר.

דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי פרסם את שם המפקד בארגון חיזבאללה שאחראי לכך, ואמר: "מי שהכווין את הירי לעבר מג'דל שמס הוא עלי מחמד יחיא, מפקד מתחם הירי בשבעא. למרות כל ניסיונות ההכחשה, חיזבאללה אחראי לטבח".

דובר צה"ל תא"ל הגרי גם אמר כי ארגון הטרור עומד מאחורי שיגור הרקטה: "בהמשך להערכות המצב והמודיעין העומד לרשותנו, הירי בוצע על ידי חיזבאללה".

עוד הוסיף הגרי, כי הרקטה שפגעה במגרש הכדורגל היא מסוג פאלאק 1, רקטה שמיוצרת באיראן ונמצאת רק בשימוש חיזבאללה. הגרי ציין כי הרקטה נשאה חומר נפץ במשקל של יותר מ-50 קילוגרם.

האסון במג'דל שמס חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}