י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
הטבח במגרש

המודיעין האמריקני: חיזבאללה עומד מאחורי התקיפה", טראמפ: "אצלי זה לא היה קורה"

המודיעין האמריקני מסר כי חיזבאללה עומד מאחורי שיגור הרקטה במג'דל שמס שהביא לטבח 12 ילדים. הנשיא לשעבר טראמפ טען שהמתקפה לא הייתה מתרחשת אם הוא היה נשיא: "הם חייבים לכבד אותנו. זה לעולם לא היה קורה איתנו"

המודיעין האמריקני: חיזבאללה עומד מאחורי התקיפה", טראמפ: "אצלי זה לא היה קורה"
הטבח במג'דל שמס צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גורמי מודיעין אמריקאים תומכים בהודעת צה"ל לפיה הרקטה שפגעה במג'דל שמס, והביאה למותם של 12 ילדים ופצעה עשרות נוספים, שוגרה על ידי חיזבאללה, למרות הודעת הארגון הנתמך על ידי איראן כי אין לו שום קשר לתקיפה הקטלנית.

בשיחה עם סוכנות הידיעות AP, מקור המקורב לגורמי המודיעין האמריקני אומר שאין להם ספק שחיזבאללה ביצע את הפיגוע ברמת הגולן, אך לא ברור אם ארגון הטרור כוון למגרש הכדורגל.

דובר המועצה לבטחון לאומי אמר אתמול: "מגנים את ההתקפה המזעזעת. ליבנו עם המשפחות. ישראל מוסיפה לעמוד מול איומים על בטחונה כפי שהעולם ראה היום וארה״ב תמשיך לסייע לישראל להביא את ההתקפות הנוראיות האלה על הקו הכחול לסיומן וזו חייבת להיות עדיפות עליונה. תמיכתנו בבטחוון ישראל אינה ניתנת לערעור נגד כל ארגוני הטרור בתמיכה איראנית כולל חיזבללה בלבנון".

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ התייחס למתקפת הטרור נגד 12 ילדים במג'דל שמס ששיחקו כדורגל בשבת לאחר שנפגעו מרקטה ששיגר ארגון חיזבאללה.

במהלך ועידת הביטקוין 2024 בנאשוויל, טראמפ עלה לבמה והתייחס למתקפה הנוראה: "הרבה דברים קורים בעולם, הרגע שמענו, בטח שמעתם שישראל פשוט הותקפה", אמר טראמפ. "הותקפה בצורה קשה מאוד. על ידי חיזבאללה כך נראה".

טראמפ טען שהמתקפה לא הייתה מתרחשת אם הוא היה נשיא ואמר שאם ייבחר בנובמבר הוא ישיב את השקט באזור. "הם חייבים לכבד אותנו. זה לעולם לא היה קורה איתנו. ואנחנו פשוט לא יכולים לתת לזה להמשיך".

 

 

 

האסון במג'דל שמס חיזבאללה דונלד טראמפ מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}