ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
הקונספציה

דובר צה"ל בתשובה מקוממת: "איש לא דמיין דבר כזה"

הצבא עודנו שבוי בקונספציה. ברשתות החברתיות זועמים בשעות האחרונות על תגובת דובר צה"ל, מדוע הרקטה לא יורטה

דובר צה"ל בתשובה מקוממת: "איש לא דמיין דבר כזה"
דו"צ דניאל הגרי צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

דובר צה"ל תא״ל דניאל הגרי מעורר זעם הלילה ובעצם מוכיח עד כמה צה"ל עודנו שבוי בקונספציה. "איש לא חשב שארגון טרור רצחני ירה למגרש כדורגל שבו מבלים נערים ונערות, איש לא דמיין דבר כזה", אמר הלילה הגרי לעיתונאים בזירת האסון במג'דל שמס.

האמירה של דובר צה"ל דניאל הגרי צילום: מתוך שידורי ערוץ 14
 
בתוך כך, אל הזירה הקשה נהרו אמש בכירי צה"ל וגם פוליטיקאים. בהם הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי ודובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי, לצד שר הקליטה אופיר סופר וחברי הכנסת בני גנץ ויצחק קרויזר. במקביל ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע על הקדמת חזרתו מארה"ב הישר אל כינוס הקבינט המדיני בטחוני בקריה בתל אביב.
 
הרמטכ"ל הרצי הלוי אמר הלילה בשיחה עם תושבי מג'דל שמס וההנהגה של העדה הדרוזית:  "אנחנו נפגע בחיזבאללה קשה, אנחנו ניקח את חיזבאללה אחורה. נחזיר את התושבים בצפון לבתים בביטחון, אנחנו נחושים לעשות את זה. נגן עליכם".
 
עוד הוסיף: "אני אומר לכל תושבי האזור: להקפיד על ההנחיות כי אנחנו נגיב ואתם תיהיו בסבלנות. צה"ל יגיב ויודע להגיב חזק, אתם תיהיו בסבלנות, אבל כשאנחנו מגיבים יכול להיות שירו לפה יותר.  צריך להקפיד על הנחיות פיקוד העורף ופיקוד צפון. אנחנו רוצים להכות בחיזבאללה אבל לא לקבל עוד נפגעים פה. נלחם בנחישות מול חיזבאללה, ואחרי האירוע הקשה והנורא הזה, נלחם עוד יותר חזק".
דובר צה"ל דניאל הגרי הטבח במג'דל שמס האסון במג'דל שמס מלחמת חרבות ברזל יירוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}