ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אמירה מרושעת

דני קושמרו מעורר סערה: "הציבור עוד יעשה איתכם חשבון"

"אתם מכונת הרעל האמיתית. עם נסיון של 30 שנה. הבאתם עלינו את האסונות הגדולים ביותר, ואת מרחץ הדמים הנורא ביותר. ואתם ממשיכים להרעיל ולהחליש בזמן מלחמה", תוקף ינון מגל את דני קושמרו

דני קושמרו מעורר סערה: "הציבור עוד יעשה איתכם חשבון"
דני קושמרו צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

מגיש חדשות 12, דני קושמרו מעורר סערה בעקבות התבטאות אומללה ומרושעת בשידור חי: "אני חושב שזו מלחמה ראשונה שבה זה משנה (לפחות לממשלה) למי הצבעת", אמר לאחר סיום פרשנות שהציג הפרשן בן כספית באולפן.

הדברים המקוממים של דני קושמרו צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

איש התקשורת ינון מגל מ'רדיו 103' ו'ערוץ 14' זעם ויצא למתקפה: "שימו לב זה לא יעורר זעזוע, אבל קושמרו אשכרה אמר בשידור את דברי הפיגולים האלה: "אני חושב שזו מלחמה ראשונה שבה זה משנה (לפחות לממשלה) למי הצבעת" כשהוא מרמז שהממשלה לא עושה עסקת חטופים ולא משחררת אותם כי הם שמאלנים...".

"אז בואו נעשה סדר", כתב מגל,  "א. יש חטופים רבים שהם דוסים, מתנחלים, חיילים ממגזרים שונים, או סתם "לא שמאלנים" ב. לא אתם בתבהלה 12 התנפלתם לאחרונה בחמת זעם על ערוץ 14 בטענה שרמז כביכול על שיוך פוליטי ותוצאות המלחמה?".

"ג. אתם מכונת הרעל האמיתית. עם נסיון של 30 שנה. הבאתם עלינו את האסונות הגדולים ביותר, ואת מרחץ הדמים הנורא ביותר. ואתם ממשיכים להרעיל ולהחליש בזמן מלחמה. לא תוכלו לרחוץ בנקיון כפיכם. הציבור עוד יעשה איתכם חשבון".

דני קושמרו ערוץ 12 ינון מגל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}