י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
הסלמה קשה בצפון

מנהיג העדה הדרוזית: "נחצה כל קו אדום ושחור אפשרי"

מנהיג העדה הדרוזית לאחר ההרג במג'דל שמס: "אנחנו שרויים בהלם גדול מהטבח הנוראי ביישוב הדרוזי, במתקפת טרור אכזרית ורצחנית שפגעה בילדים תמימים ששיחקו כדורגל"

מנהיג העדה הדרוזית: "נחצה כל קו אדום ושחור אפשרי"
הזירה הקשה במג'דל שמס צילום: Michael Giladi/Flash90

מנהיגה הרוחני של העדה הדרוזית, השייח מואפק טריף, התייחס לאסון שאירע במג'דל שמס מפגיעת רקטה של חיזבאללה, ומסר: "אנחנו שרויים בהלם גדול מהטבח הנוראי ביישוב הדרוזי, במתקפת טרור אכזרית ורצחנית שפגעה בילדים תמימים ששיחקו כדורגל".

לדבריו, "אי אפשר לדמיין ולתאר את מראות הזוועה של הילדים וחלקיהם המרוסקים השרועים על הדשא. מדינה מתוקנת לא יכולה להרשות לעצמה פגיעה מתמשכת באזרחיה ותושביה. זו המציאות המתמשכת מזה תשעה חודשים ביישובי הצפון. הערב זה חצה כל קו אדום ושחור אפשרי".

ראש מועצת מג'דל שמס, דולאן אבו סלאח, התייחס לאסון שאירע במגרש הכדורגל ביישוב בו נהרגו ילדים רבים מרקטת חיזבאללה, ומסר: "יום שחור נפל על מג'דל שמס. אנו מבקשים מכולם להישאר בבתים ולא לשבש את התנועה בפני כוחות ההצלה. אנחנו עדיין בתוך האירוע וייתכן שיהיה מטח נוסף".

תת-אלוף יאיר פלאי, מפקד אוגדה 210 האחראית על גזרת הגולן, קיים הערכת מצב במרכז ההפעלה במג'דל שמס עם מפקד מרכז העורף של פיקוד הצפון ומפקדים נוספים, בהמשך לאירוע הקשה בצפון הגולן. כך מסר דובר צה"ל.

 

מג'דל שמס חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל האסון במג'דל שמס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}