י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
הטבח במגרש הספורט

מטוסי קרב של חיל האוויר בצפון, בחיזבאללה מכחישים שירו

בצה"ל נערכים להגיב לאירוע הקשע במג'דל שמס בו נהרגו ילדים. שמי הצפון מתמלאים במסוקי ומטוסי קרב של חיל האוויר ומתבצע ירי ארטילרי לאורך כל הגדר. בחיזבאללה טוענים כי "ההאשמות של ישראל כי הארגון תקף במג'דל שמס לא נכונות".

מטוסי קרב של חיל האוויר בצפון, בחיזבאללה מכחישים שירו
הזירה הקשה במג'דל שמס צילום: Michael Giladi/Flash90

שמי הצפון מתמלאים במטוסי ומסוקי קרב בעקבות אירוע רב הנפגעים במג'דל שמס שבו נפצעו עשרות בני אדם, וילדים נהרגו. צה"ל נערך לתגובה חריפה בעקבות הפגיעה באזרחים, סוללות תותחנים מבצעות ירי ארטילרי בלתי פוסק לאורך כל הגזרה. תושבי רמת הגולן נדרשו להישאר בקרבת מרחבים מוגנים, כך דיווח אמיר בוחבוט בוואלה.

הפגיעה התרחשה התרחשה במגרש כדורגל סמוך לגן שעשועים, במהלך מטחים כבדים שנורו מלבנון לעבר האזור והגליל. פגיעה נוספת זוהתה גם בקריית שמונה, בעוד בכפר סאלד התפתחה שריפה בשטחים פתוחים כתוצאה מהמטחים. בנוסף, הפסקת חשמל במנרה ובמשגב עם שבאזור.

זירת האסון צילום: רשתות חברתיות

בכיר בחיזבאללה מוחמד עפיף אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי ארגון הטרור לא אחראי לתקיפה במג'דל שמס. במקביל, אתר "אל-עהד" של חיזבאללה טען כי "ההאשמות של ישראל כי הארגון תקף במג'דל שמס לא נכונות".

ראש מועצת מג'דל שמס, דולאן אבו סלאח, התייחס לאסון שאירע במגרש הכדורגל ביישוב, ומסר: "יום שחור נפל על מג'דל שמס. אנו מבקשים מכולם להישאר בבתים ולא לשבש את התנועה בפני כוחות ההצלה. אנחנו עדיין בתוך האירוע וייתכן שיהיה מטח נוסף".

מלחמת חרבות ברזל חיזבאללה מג'דל שמס האסון במג'דל שמס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}