ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
אבטחה גבוהה

משטרת צרפת חוקרת איומים נגד הנשיא הרצוג

בעיתון הצרפתי "ל'אקיפ" דווח כי נפתחה חקירה בעקבות איומים על נשיא המדינה יצחק הרצוג, השוהה בפריז לקראת טקס הפתיחה של האולימפיאדה

משטרת צרפת חוקרת איומים נגד הנשיא הרצוג
נשיא המדינה יצחק הרצוג צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

משטרת צרפת פתחה בחקירה לאחר איומים ברשתות חברתיו נגד הנשיא יצחק הרצוג, השוהה בפריז לקראת תחילת המשחקים האולימפיים כך מדווח הערוץ הצרפתי ל'אקיפ.

על פי הדיווח, החקירה נפתחה לאחר שמשתמש אנונימי ברשת X קרא לתקוף את הרצוג במהלך טקס הפתיחה האולימפי בדרום-מזרח פריז. היחידה ללוחמה בטרור של המשטרה הצרפתיתת מעורבת בחקירה.

משטרת צרפת מסרה: "לא נאפשר הפצת איומים ברשתות חברתיות נגד פוליטיקאים המגיעים לאולימפיאדה".

במקביל, שר החוץ ישראל כ"ץ טען כי פעולות החבלה בתשתיות הרכבת ברחבי צרפת היום , שגרמו תוכננו ובוצעו "בהשראת ציר הרשע של איראן והאיסלאם הרדיקלי".

"כפי שהזהרתי השבוע את עמיתי הצרפתי, בהסתמך על מידע שמצוי בידי ישראל, האיראנים מתכננים ביצוע פיגועי טרור נגד המשלחת הישראלית וכלל משתתפי האולימפיאדה ויש לנקוט בפעילות מניעה מוגברת כדי לסכל את מזימתה. העולם החופשי חייב לעצור את איראן עכשיו - לפני שיהיה מאוחר" אמר הנשיא.

מקור דיפלומטי צרפתי אמר בצהריים ל-Ynet: "אנו מודעים לאיומי אבטחה על המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024. אנו מודעים באותה מידה לאיומים על ספורטאים ישראלים. שלטונות צרפת, המשלחות ואזרחי מדינת ישראל יזכו לרמת הכיסוי הביטחוני הגבוה ביותר".

צרפת אולימפיאדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד