ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
נשאו תפילה

נועה ארגמני ומשפחות החטופים בציון הרבי בניו יורק | תיעוד

נועה ארגמני, החטופה שחולצה מעזה בחודש שעבר, הגיעה הבוקר לציונו של הרבי מליובאוויטש בניו יורק, יחד עם משפחות החטופים במשלחת ראש הממשלה בנימין נתניהו לוושינגטון. כולם יחד התקבלו על ידי נציגי צעירי חב"ד בישראל | חברי המשלחת נשאו תפילה לשובם של החטופים במהרה

נועה ארגמני ומשפחות החטופים בציון הרבי בניו יורק | תיעוד
באוהל הרבי מחב"ד צילום: איציק בלינצקי

נועה ארגמני, החטופה ששוחררה מתוך עזה בחודש שעבר על ידי כוחות צה"ל, הגיעה לשאת תפילה של הודיה ובקשה על שחרור כלל החטופים בציונו של הרבי מליובאוויטש בניו יורק. יחד עם ארגמני הגיעו משפחות החטופים למסע ראש הממשלה בנימין נתניהו לוושינגטון. 

ביקורה של ארגמני, נערך 9 חודשים לאחר שאביה יעקב התפלל בציונו של הרבי במסע ההיסטורי של צעירי חב"ד בישראל עם משפחות החטופים. בביקורו אז, יעקב נראה אוחז בתמונתה של בתו, כשהוא מתפלל להצלת בתו. כעת, הצטרף יעקב לבתו בתפילתה במקום.

משפחות החטופים בציון הרבי בניו יורק צילום: איציק בלינצקי

לצד נועה ארגמני ואביה, הגיעו למקום, כאמור, נציגי משפחות החטופים: עורכת הדין טליק גואילי - אמו של שוטר היס"מ רן גואילי הי"ד שגופתו מוחזקת בידי החמאס, אלי ביבס - אביו של החטוף ירדן ביבס וסבם של הילדים כפיר ואריאל שנחטפו וגורלם אינו ידוע, איילת סמרנו - אמו של יונתן סמרנו שנחטף מהמסיבה והוכרז כנרצח לאחר 59 ימים, אופק שאול - אחיו של אורון שאול שנחטף במבצע צוק איתן, שלי שם טוב - אמא של עומר שם טוב, בן 21, שנחטף לעזה ממסיבת ה'נובה', אסתר יהלי - אמו של החטוף אוהד יהלומי שעדיין מוחזק בעזה, וסבתו של איתן בן ה-12, ששוחרר לאחר 52 יום.

לפני תשעה חודשים, כאמור, קרוב למאתיים בני משפחות יצאו במסע מיוחד של צעירי חב"ד לציונו של הרבי מליובאוויטש, שם גם ערכו ביקורים עם גורמי ממשל אמריקאים בכירים. "לצד תפילת ההודיה על שחרורה על נועה ארגמני - כולנו ממשיכים להתפלל לשובם של כלל החטופים", סיכם יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב.

הרבי מליובאוויטש נועה ארגמני מלחמת חרבות ברזל ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד