ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
חבורת זבל

העיתונאית במתקפה חריפה נגד חיים לוינסון: "יתוש, מוצץ דם"

"מה אפשר לצפות מאדם שהשלכת טינופת היא פרנסתו. השתלח בעיתונאיות מצליחות ממנו, וגם עליי, התיישב לרגע היתוש מוצץ הדם הזה. מצטערת שלא תבעתי אותו על שקריו. נרקומן של לייקים. עיתונאי טוויטר רעיל"

העיתונאית במתקפה חריפה נגד חיים לוינסון: "יתוש, מוצץ דם"
העיתונאי חיים לוינסון צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

מגישת ערוץ i24 ולשעבר כתבת 'ישראל היום' דניאל רוט אבנרי יוצאת בטורה השבועי בעיתון 'מעריב', ב-180 קמ"ש נגד עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון וזאת ברקע המתקפה מצד עיתונאים ואנשי תקשורת השבוע כלפי נועה ארגמני שהעזה לנסוע עם ראש הממשלה נתניהו לארה"ב.

תחת הכותרת "חבורת הזבל", כותבת רוט-אבנרי: "תארו לכם את הרגע הכי נורא בחיים שלכם. פחד מצמית, חוסר אונים, היעדר תקווה, יראת מוות. עכשיו - הכפילו את עוצמת הרגע הזה שחוויתם פי מאה, פי מיליון, ודמיינו שאתם עוברים אותו 246 ימים".

"נועה ארגמני, סטודנטית באוניברסיטת בן־גוריון, נחטפה ממסיבה, צורחת ואחוזת אימה, על אופנוע של שטני חמאס ב־7 באוקטובר. היא שהתה בגיהינום עזה עד שמלאכי הימ"מ הוציאו אותה משם. כשהגיעה לארץ, הספיקה לראות את אמה הגוססת, שנפטרה בינתיים".

"השבוע", כותבת דניאל, "במקום שבו הייתה אמורה להיות הכי מוגנת, בבית שלה, המקום שאליו שיוועה ושעליו חלמה בלילות המסויטים שלה בעזה, נועה נסקלה בכיכר האכזרית מכולן - של הרשתות החברתיות. הלב הערל של יורי החצים לא יכול היה לסבול את האוויר המשותף שבחרה לחלוק עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנוא נפשם".

"מה עשתה האמיצה הזאת שהטריף אותם ככה? בחרה לנסוע עם המנהיג הנבחר של העם שלה לנסיעה אסטרטגית, חשובה, מול עולם שמתעב אותנו. בסך הכל רצתה להילחם בעוצמות שהשד יודע מאיפה היא שואבת, כדי ששותפי גורלה החטופים שנשארו שם ישוחררו בקרוב".

"מי שצילומיה הפכו סמל לאכזריות חמאס ולאירועי טבח 7 באוקטובר, הפכה בִּן רגע למטרה נוחה עבור רעלני הטוויטר, אלו שמחייבים אותי להצטייד בשקית הקאה כשאני נכנסת למרחב המצחין שלהם".

בשלב זה עברה לתקוף את חיים לוינסון: "זה לא התחיל השבוע. היבחוש הראשון שהתיישב לנועה על הכתף, מיד כששבה ארצה, היה חיים לוינסון ("הארץ"). החטופה, ששוחררה במבצע הרואי באותו יום והצטלמה שותה קולה, זכתה מלוינסון לחץ שלוח: "מסכנה, מרוב זמן עם ערבים התרגלה לשתות קולה אדומה"."

היא ממשיכה ומצליפה בו: "מה אפשר לצפות מאדם שהשלכת טינופת היא פרנסתו. השתלח בעיתונאיות מצליחות ממנו, וגם עליי, כשהופעתי ב"אולפן שישי", התיישב לרגע היתוש מוצץ הדם הזה. מצטערת שלא תבעתי אותו על שקריו. נרקומן של לייקים. עיתונאי טוויטר רעיל".

"אלא שהרעל הזול שפיזר לוינסון התפשט השבוע כסרטן. מבקשי הפלתו של ראש הממשלה נתניהו ראו את נועה לצדו, ולא חשבו שיש בעיה להביא חטופה משוחררת לסערת רגשות ולבכי, כפי שהעידו הורי חטופים אחרים במשלחת, שהתייצבו לעודד אותה. מחנה ליברלי עאלק, שאיבד כיוון, מצפן ומוסר. חבורת זבל עם אפס ברגישות ומאה בפוזיציה", סיכמה דניאל רוט-אבנרי.

חיים לוינסון נועה ארגמני דניאל רוט אבנרי מעריב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}