ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מתכוננים להגעת המתפללים

נציגים ישראלים ואמריקאים סיירו באומן לקראת ראש השנה

ארגוני החירום שמאבטחים את אירוע ראש השנה, סיירו באומן יחד עם משלחת רמת דרג. הבכירים בדקו את המקום ודנו בדרכים לסייע לעשרות אלפי ישראלים ויהודים מרחבי העולם שיגיעו למקום לראש השנה

נציגים ישראלים ואמריקאים סיירו באומן לקראת ראש השנה
הפגישה באומן צילום: מרכז ברסלב אומן

לקראת מבצע ראש השנה באומן תשפ"ה, ביוזמת "מרכז ברסלב באומן" משלחת נציגות ישראלית ונציגות אמריקאית שכללה את קונסולית ישראל באוקראינה יחד עם כלל ארגוני החירום שמאבטחים את אירוע ראש השנה, סיירו באומן.

הבכירים בדקו את המקום ודנו בדרכים לסייע לעשרות אלפי ישראלים ויהודים מרחבי העולם העולים לרגל לציון רבי נחמן מברסלב זיע"א בעיר אומן.

בפגישה השתתפו: רבה של אומן הרב יעקב ג'אן,  מת'ס שפירא - ראש סניף איחוד הצלה באומן וסגנו אהרון בן הרוש, יו״ר ארגון We Icc ואחראי קשרי ממשל נחמן שטיינברג, ונפתלי רבינוביץ - מפקד מבצעים מרחב אוקראינה. בפגישה דנו על הנגשת שירותים הקונסולריים למען העולים ואבטחת הבאים לחג ראש השנה.

בשבוע האחרון הרבנים נפגשו עם שרים בממשלה יחד עם משלחת אוקראינית רמת דרג על מנת לפתור בעיות שעלולות לצוץ.

ממרכז ברסלב באומן נמסר: "אנו עושים את מירב המאמצים בכדי להקל על הבאים והעולים לרגל לקראת ראש השנה, אנו קוראים לציבור להיות קשובים להנחיות הגורמים והרשויות בכדי שנוכל יחד לעבור את החג בשלום אנו תקווה ותפילה שנצליח להקל על ציבור הבאים".

מרכז ברסלב אומןהפגישה באומןצילום: מרכז ברסלב אומן

ברסלב אומן ראש השנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד