ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"מבצע ארנון"

נועה ארגמני סופדת ללוחם שנפל בעת חילוצה: "לא זכיתי להכיר או לראות אותך"

"ברור לי שלא יכולתי לכתוב את השורות האלה עכשיו אם לא היית מחרף את נפשך במבצע החילוץ ההירואי", נועה ארגמני סופדת ללוחם שהציל אותה מציפורני חמאס

נועה ארגמני סופדת ללוחם שנפל בעת חילוצה: "לא זכיתי להכיר או לראות אותך"
הלוויתו של ארנון זמורה הי"ד צילום: דוברות המשטרה

החטופה המשוחררת נועה ארגמני השוהה בארה"ב במסגרת מסעו של ראש הממשלה לקונגרס ולבית הלבן, ממשיכה לספוד ולהיפרד. אחרי החטופים איתי סבירסקי ויוסי שרעבי ה' יקום דמם שנרצחו לצידה, היא סופדת ללוחם ארנון זמורה הי"ד שנפל במבצע חילוצה שנקרא על שמו 'מבצע ארנון'.

חילוץ נועה ארגמני צילום: דוברות המשטרה

וכך כותבת ארגמני: "ארנון זמורה ז"ל לוחם וקצין ימ"מ מוערך, בן 36 בנפלו, נהרג ב"מבצע ארנון" במהלך מלחמת "חרבות ברזל. ארנון, לא זכיתי להכיר או לראות אותך, אבל ברור לי שלא יכולתי לכתוב את השורות האלה עכשיו אם לא היית מחרף את נפשך במבצע החילוץ ההירואי ולשחרורם של שלומי זיו, אנדריי קוזלוב ואלמוג מאיר ג'אן ולשחרורי".

דובר צה"לארנון זמורה הי"דצילום: דובר צה"ל

"אני רוצה להודות לך באופן אישי ומעומק הלב על כך שבאומץ ליבך לא חשבת פעמיים ויצאת למבצע החילוץ, על כך שבחרת להציל חיים גם בידיעה שתסכן את חייך, ועל כך שעשית זאת בכל פעם מחדש והכל למען החטופים ולמען כל עם ישראל", כותבת החטופה ששוחררה באורח נס שבועיים לפני מות אמה ליאורה.

"שאלתי עליך. סיפרו לי שאתה אדם ערכי, מקסים, אהוב, בנאדם טהור, איש משפחה, בן זוג מדהים ואבא מושלם. כך אישתך מיכל ביקשה שנזכור אותך וכך אני בוחרת לזכור אותך. מבצע ארנון".

חילוץ נועה ארגמני צילום: דובר צה"ל

לסיום כותבת ארגמני בסטטוס, "אני מבטיחה לך שאזכור ואזכיר אותך ואת מעשה הגבורה שלך בכל מקום, תהיה בליבי תמיד. הביטוי "כי במותו ציווה לנו את החיים" קיבל משמעות עוצמתית שתהיה שזורה בחיי לעד. ת.נ.צ.ב.ה".

צילום מסךהסטורי של נועה ארגמניצילום: צילום מסך

מבצע ארנון נועה ארגמני ארנון זמורה הספד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד