ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

בוגרת סמינר? תתקדמי לכיתה י"ג: מקומות אחרונים בכיתת ההמשך של 'תפארת'

תופעה מבורכת: בנות רבות, בוגרות כיתות י"ב בסמינרים הנחשבים באזור ירושלים פונות למסגרת הייחודית 'תפארת' במטרה להרוויח שנת לימודים נוספת | רגע אחרי שהרישום נסגר, נותרו מקומות אחרונים בהחלט למסגרת של כתה י"ג בשנת הלימודים הבאה כהשלמה ללימודי התיכון הסמינרים

בוגרת סמינר? תתקדמי לכיתה י"ג: מקומות אחרונים בכיתת ההמשך של 'תפארת'
חסד נעורים צילום: יח"צ

עם סגירת עונת הרישום, ב'תפארת' - מסגרת בית יעקב שמורה ומעצימה, שהינה ייחודית מסוגה לבנות כיתה י"ג, מיסודה של עמותת 'חסד נעורים' - מסכמים את תקופת הרישום בהצלחה מרובה.

בוגרות שנת הלימודים הנוכחית ששבו הביתה לחופשה עם תום הלימודים, מוכיחות כי כיתת ההמשך לבוגרות כיתות י"ב מסמינרי בית יעקב בירושלים ומחוצה לה, הינו חממה רוחנית לבנות בית יעקב. ההורים והצוות הרוחני רווים נחת ממסיימות כיתת ההמשך, שכאמור, מאפשרת הישארות של שנה נוספת במסגרת שמורה ומעצימה - שהינה קריטית במיוחד לבגרותן ולבשלותן של הבנות לפני יציאתן לשוק העבודה ולהקמת בית.

מנהלות רבות של סמינרים ציינו כי אכן, כיתת ההמשך של 'תפארת', אכן מעניקה לבנות חממה רוחנית המשמרת את כל מה שקנו בשנות לימודן בסמינר. כמו כן, בכיתת ההמשך משתלמות הבנות בלימודי מקצוע שיאפשרו להן לפרנס בכבוד את ביתן בבוא העת.

סדר היום בכיתה י"ג, מורכב משיעורי יהדות ובניית קומתן הרוחנית של הבנות, לצד לימודי מזכירות רפואית, כולל תעודה ממשרד החינוך. בנוסף, זוכות הבנות לקורס היכרות עם עולם הביטוח; קורס איפור, ובמקביל, פעם בשבוע, לפי בחירה, מתקיים קורס בקמפוס הקולינרי שבו משתלמות הבנות בבישול ובניהול המטבח. קורס מקביל למגמת הבסיס של לימודי המזכירות, מאפשר למעוניינות בכך ללמוד במגמת מולטימדיה ועיצוב אתרים.

הקמת כיתה י"ג ב'תפארת' נבעה, תוך חשיבה מעמיקה של צוותי החינוך על עתידן של הבנות וחשיבות המשך הליווי הצמוד של נשות החינוך לשנה נוספת. הבנות זוכות למעטפת הרוחנית של יתר מוסדות 'חסד נעורים', במסגרתה, מתקיימים שיעורים והרצאות מפי רבנים ומרצים קבועים ואורחים, פעילות חברתית ענפה, הכנה להקמת הבית היהודי על אדני התורה והיראה, חינוך הילדים, הכנה לנישואין ולימוד מעמיק של הלכות יסודיות.

כל זאת, תוך דגש רב על התאמה רגשית לאורך כל תקופת הלימודים. אנשי חינוך רבים שהתוודעו לכך, ממליצים להורים על כיתת ההמשך של 'תפארת', כמענה הולם לשנת הביניים המעצימה והחשובה המבדילה בין סיום הלימודים בסמינר לבין היציאה בפועל אל החיים בגיל צעיר מדי.

קמפוס 'תפארת' ממוקם בירושלים בכניסה לעיר כדי לאפשר לבנות שמחוץ לירושלים להשתלב בכיתת הלימודים בקלות ומבלי להיטלטל בדרכים. לקבלת פרטים נוספים ורישום: הגב' לאה לוי, 050-4120714

חסד נעורים סמינר תפארת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד