ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
פרטים חדשים

מבצע חילוץ הגופות: 12 שעות של חפירות - 40 מחבלים חוסלו

לוחמי אגוז איתרו את המנהרה סמוך לשעה 22:00 בלילה שבין שלישי לרביעי, ובמשך לילה שלםף בפעולת חפירה שנמשכה 12 שעותף פעלו לוחמי הנדסה תחת אבטחה כבדה בעומק הקרקע - עד שחשפו את הגופות העטופות כשהן באדמה

מבצע חילוץ הגופות: 12 שעות של חפירות - 40 מחבלים חוסלו
לוחמי שב"כ נושאים את הגופות צילום: שב"כ

פרטים חדשים על חילוץ גופותיהם של רביד כץ, מיה גורן, אורן גולדין, סמ"ר תומר אחימס וסמל קיריל ברודסקי מעזה: סמוך למנהרה שבה אותרו הגופות נוהלה בתחילת השבוע לחימה מול כ-40 מחבלים, שחוסלו על ידי לוחמי חטיבת הקומנדו בהובלת יחידת אגוז. זה קרה באזור הכיכר הראשית של העיירה בני סוהילה וסמוך לבניין עיריית חאן יונס, כך מדווח יואב זיתון באתר Ynet.

לפי הדיווח, על המנהרה שבה אותרו גופות החטופים לא הייתה השגחה של מחבלים, אך הן הוסתרו במרחב שבו צה"ל פעל בתחילת השנה להשמדה וקיטוע של מנהרות חמאס. לפי הערכות בצבא, המחבלים הסתירו את הגופות לאחר שהסתיים התמרון במהלך האביב.

בטרם השמדת המנהרות בחאן יונס בחודש מרץ, הלוחמים ווידאו שאין בהן גופות חטופים. הגופות הוסתרו במקטע מנהרה של כ-200 מטרים, בקצה שלה, בקרב חדרי שהייה, תאי שירותים ומגורים תת-קרקעיים - שיכולים להעיד על חשיבותה של המנהרה עבור חמאס.

בווינט דווח, כי לוחמי אגוז איתרו את המנהרה סמוך לשעה 22:00 בלילה שבין שלישי לרביעי, ובמשך לילה שלם - בפעולת חפירה שנמשכה 12 שעות פעלו לוחמי יהל"ם תחת אבטחה כבדה ובסיוע כלים הנדסיים, אבל גם ידנית, בעומק הקרקע עד שחשפו את הגופות העטופות כשהן טמונות באדמה.

 

מלחמת חרבות ברזל שב"כ חאן יונס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד