ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
הפך לתופעה

תיעוד אלים: פקח מטיל אימה על נוסעים בירושלים

הפקח, שהתעמת עם נוסע, ניסה למנוע בכוח מנוסעת לצלם את המתרחש. המצלמת דרשה ממנו שלא להפעיל כוח נגדה - והילדה שלצידה נראית מבוהלת במיוחד | סופרבוס: "הפקח זומן לבירור נסיבות האירוע"

תיעוד אלים: פקח מטיל אימה על נוסעים בירושלים
התקרית באוטובוס צילום: הפרגוד

פקח תועד מטיל אימה על נוסעים בקו 74, של חברת סופרבוס בירושלים. הפקח נראה בסרטון מתעמת עם אחד הנוסעים, בחור חרדי, על רקע שאינו ידוע. אלא ששנייה לאחר מכן הוא ניגש לנוסעת שהבחין כי היא מתעדת את המתרחש וניסה למנוע ממנה באלימות להמשיך לצלם. 

המצלמת המבוהלת דרשה מהפקח שלא להפעיל כוח נגדה, ואחד מנוסעי האוטובוס ניסה להרגיע אותו. ילדה שישבה לצידה של האישה שצילמה, ככל הנראה בתה, נשמעת בסרטון מבוהלת ומפוחדת במיוחד ואף פורצת בבכי. 

התיעוד המטריד מקו 74 צילום: הפרגוד

מחברת סופרבוס נמסר בתגובה: "החברה מגנה כל סוג של אלימות. מיד עם קבלת הפנייה, זומן הפקח לבירור נסיבות האירוע. אנחנו מצרים על המקרה, שאינו עולה בקנה אחד עם ערכי החברה ומאמציה לספק שירות איכותי לנוסעים".

שר הדתות מיכאל מלכיאלי התייחס למקרה: "בתקופה האחרונה לקחו חברות התח"צ את החוק לידיים תוך הפעלת אלימות קיצונית. מצב זה אינו יכול להימשך בשום אופן! על החברות להתעשת באופן מיידי. במידה והתופעה לא תעצר, אנו כנציגי ציבור נלחם בתופעת הפקחים האלימים בכל הכלים העומדים לרשותנו".

סופרבוס ירושלים תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}