ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
קנאה ושנאה?

יאיר לפיד תקף "מיליונר, שופר בן שופר", ינון מגל מגיב

ראש האופוזיציה ממשיך באובססיה שלו לערוץ 14 ולינון מגל ותוקף אותם בנאום במליאת הכנסת | מגל: "לא ניתן לכם לסתום לנו את הפה. ימי הסזון נגמרו"

יאיר לפיד תקף "מיליונר, שופר בן שופר", ינון מגל מגיב
יאיר לפיד / ינון מגל צילום: חיים גולדברג / יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ יאיר לפיד ממשיך באובססיה שלו לערוץ 14 ולכוכב הערוץ ינון מגל שמרבה ללעוג לו בפינה יומית "הלפיד והיפוכו".

לפיד נאם במליאת הכנסת ותקף: "הסיבה שוועדת הכלכלה מתכנסת לדיון חירום דחוף בזמן הפגרה היא כדי לדון – ואני מצטט פה מהודעת הוועדה – בהחלטת מפרסמים להימנע מפרסום בערוץ 14".

יאיר לפיד נגד ינון מגל וערוץ 14 צילום: מתוך שידורי ערוץ כנסת

בשלב זה הזכיר את מגל ואמר: "מה שלא עשה כל הציבור הישראלי, מה שלא עשו הלוחמים, המשפחות עשה מיליונר בשם ינון מגל, שופר בן שופר, שנתן להם פקודה לפתוח את הכנסת בפגרה כדי לדון בשאלה, איך יכול הציבור הישראלי לעזור כלכלית לשני מיליארדרים כבדים מיכאל ויצחק מירילשווילי שאחד מהם אפילו לא חי בארץ".

עוד הוסיף לפיד ואמר: "משפחת מירילשווילי היא, כזכור, הבעלים של ערוץ 14, ערוץ תעמולה שקרי, מסוכן, מוטה, נדבך מרכזי במכונת הרעל. אז בשבילם פותחים את הכנסת, בשבילם יש פגרה. בשבילם כל הקואליציה מבטלת חופשות ועומדת בדום מתוח פה בפגרה לקיים דיונים. אם רק היה אכפת לכם ככה מהחטופים, אם רק היה אכפת לכם ככה מעם ישראל או מהכלכלה מצבנו היה טוב בהרבה. חרפה." 

איש התקשורת ינון מגל לא נשאר חייב והגיב ללפיד ברשתות החברתיות:  "נשמה, א. בניגוד אליך, אני (לצערי) לא מליונר. אבל אולי זה עוד ישתנה, לך תדע, עובד על זה.

ב. הדיון בכנסת על חרם המפרסמים על ערוץ 14 הוא דיון חשוב כדי לעצור את הקרטל המאפיוזי של ההון שלטון שהיית חלק ממנו כל חייך. לא ניתן לכם לסתום לנו את הפה. ימי הסזון נגמרו.

ג. תשתדל בבקשה לעזוב במנוחה את אבא שלי, אל"מ (מי"ל) יוחנן מגל ז"ל שעשה למען מדינת ישראל ועם ישראל, למען צהל ולמען ההתיישבות בכל ארץ ישראל הרבה יותר מהפרזנטציות החלולות שעשית כל ימיך. אם זה לבנקים, אם זה לכלי תקשורת של מליארדרים, אם זה לבעלי הון באמריקה ואם זה לתרבות הפרוגרס הריקה. כמוך".

יאיר לפיד ערוץ 14 ינון מגל מיליונר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד