ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
אל תחמיצו

מאות זוגות חשוכי ילדים כבר נפקדו: בשעות הקרובות זה קורה שוב

הישועה מעבר לפינה – 'עמוד התפילה' הגאון גדול רבי שמעון גלאי שליט"א, עושה את דרכו ברגעים אלו לעבר בית האשה השונמית – “לַמּוֹעֵד ... כָּעֵת חַיָּה אַתְּ חֹבֶקֶת בֵּן ...״ • גם אתם יכולים להצטרף ולפעול בעז"ה ישועה גדולה

מאות זוגות חשוכי ילדים כבר נפקדו: בשעות הקרובות זה קורה שוב
תפילה על חשוכי ילדים צילום: קופת העיר

בני הזוג רבינוביץ, המתינו שמונה שנים לילדים! שמונה שנים של ציפיה חסרת תוחלת. בכל פעם הם נחשפו לעוד שיטה, עוד כיוון, אפשרות נוספת, אולי מפה תבוא הישועה, אולי דווקא משם... אבל שום דבר לא עבד. 

הם לא התייאשו, אף פעם לא התייאשו, ובצדק. ב"ה בימינו יש את כל הסיבות הטובות של אלהתייאש, כל כך הרבה זוגות נושעו אחרי שנות ציפיה ממושכות, ואלו נותנים תקווה לעוד זוגות רבים אחרים, שגם הם נושעים בתורם בסייעתא דשמיא. 

אל תחמיצו, הקליקו כדי לבחון את דרכי ההצטרפות>>>

לכל זוג יש את הסיפור שלו, הסגולה שלו ומערכת ההתמודדות שלו. 

אבל יש סיפור אחד שחוזר על עצמו כל כך הרבה פעמים – הסגולה המיוחדת של בית האשה השונמית. 

"ברגע ששמעתי על הסגולה המיוחדת הזאת, ידעתי שנאי לא מוותרת. פניתי ל'קופת העיר' וביקשתי שיירשמו אותי לפעם הבאה. אמרו לי שהתפילה המיוחדת נערכת רק פעם בשנה, וחיכיתי את הזמן שנותר בכיליון עיניים, בציפייה דרוכה. 

"ואז זה הגיע, הרגע המכונן, אמרתי כמה פרקי תהילים, תרמנו את הכסף בשמחה רבה, לפרנס תינוק רעב, בן למשפחה מעוטת יכולת. הרי זה בדיוק מה שאני רוצה, לפרנס ולהאכיל תינוק, לחתל אותו ולרחוץ, לחבוק בן, או בת, זה כבר לא משנה לי, העיקר שאזכה לפרי בטן.

"השם שלנו נכנס לרשימה, הרב גלאי שליט"א התפלל מעמקי לבבו, ובשבוע שלאחר מכן בישר לנו הרופא המלווה שהוא בדיוק גילה משהו חדש, שיכול מאוד לעזור.

"היום אני כבר חובקת בן. תינוק קטן, כל כך חמוד ומיוחד. אני עייפה, מותשת, אין לי רגע פנוי, אני כל הזמן צריכה לטפל בו, להאכיל ולהשקות, אבל זה כל כך כיף לי. הלוואי שגם לך יהיו כאלו צרות! אני מאחלת לו מכל הלב, שגם אתה תהיה עסוק בלטפל בילדים שלך, שלא תצטרך לחכות כל כך הרבה כמו שאני חיכיתי. 

"אם אתם רוצים ישועה, הקשיבו לי", היא משלימה, "פשוט תצטרפו, תרוויח גם מצוות צדקה, וגם סגולה נפלאה שמדי שנה ושנה וכיחה את עצמה כל כך הרבה פעמים!!!". 

בשעות הקרובות יגיע עמוד התפילות רבי שמעון גלאי פעם נוספת לפקוד את בית האשה השונמית, השוכן בטבורו של הכפר הערבי סולם (שונם). זה הבית שבו נפקדה האשה השונמית בברכתו של אלישע הנביא, זה הבית שמרן הסטייפלער ובנו מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי המליצו להתפלל בו כדי לפעול את אותה ישועה שוב ושוב, “לַמּוֹעֵד ... כָּעֵת חַיָּה אַתְּ חֹבֶקֶת בֵּן ...״ 

אל תחמיצו, הקליקו כדי לבחון את דרכי ההצטרפות, לצרף את שמכם לתפילה נרגשת של עמוד התפילה שליט"א עבורכם בבית האשה השונמית, ובעז"ה כעת חיה את חובת בן! 
 

קופת העיר הגר"ש גלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}