ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בוגר ישיבה חרדית

מינוי חדש בתאגיד: יהונתן שורק מונה למנהל תחנת "כאן מורשת"

תאגיד השידור "כאן" מכריז על מינויו של יהונתן שורק לתפקיד מנהל תחנת הרדיו "כאן מורשת". בנוסף, איתי סופרין, העורך הבכיר בתחנת הרדיו, התמנה לעורך האקטואליה והאירועים המיוחדים

מינוי חדש בתאגיד: יהונתן שורק מונה למנהל תחנת "כאן מורשת"
תאגיד השידור כאן צילום: שי אפשטייין

תאגיד השידור הישראלי "כאן", מודיע הבוקר (חמישי) על מינויו של יהונתן שורק לתפקיד מנהל תחנת הרדיו "כאן מורשת". 

שורק, בן 30, מגיע מקבוצת התקשורת "קול חי", שם ניהל בשנים האחרונות את פעילות האתר והמדיה החברתית והוביל את תהליך התרחבות הדיגיטל שלה. את שורק יחליף בתפקיד איש התקשורת מני גירא שוורץ.

באדיבות המצולםיהונתן שורקצילום: באדיבות המצולם

שורק גדל בירושלים ומתגורר בבית שמש, נשוי ואב לשניים. בוגר ישיבת מיר מודיעין עילית, למד מדעי ההתנהגות וקרימינולוגיה ועסק בפיתוח תוכן והדרכה בחברה הדתית והחרדית. 

בנוסף, העורך הבכיר בתחנה איתי סופרין התמנה לעורך האקטואליה והאירועים המיוחדים של כאן מורשת. 

יהונתן שורק מסר: "זכות עצומה נמסרה בידי, בניהול של תחנת כאן מורשת. המסורת היהודית מאגדת תחת כנפיה את הפסיפס היפהפה של עם ישראל על גווניו השונים. יחד עם צוות התחנה והדיגיטל המופלאים, נמשיך ונפתח תוכן משובח ורבגוני, שיגיע לכל בית ומשפחה בישראל. מתוך מקצועיות, יושר והגינות ללא משוא פנים".

בפוסט שכתב בפייסבוק, הוסיף שורק: "תודה מיוחדת למנכ"ל 'קול חי' אבי רוזן ומנהל התוכניות בצלאל קאהן על שגידלו אותי מקצועית, והכשירו אותי בבית הספר הכי טוב ברדיו הדתי והחרדי. למנכ"ל שמוליק טיקוצקי שלמרות שעבדתי לצידו רק שנה, לימד אותי פרק מרתק ומשמעותי בניהול, מתוך מאור פנים, קור רוח וסבלנות אין קץ.

"מאחל למני גרא-שוורץ הצלחה ענקית בהובלת מערך הדיגיטל של קבוצת קול חי. אני סמוך ובטוח כי המערכת נשארה בידיים טובות".

סמנכ"ל חטיבת הרדיו של כאן, לי-אור אברבך, מסר: "כאן מורשת היא התחנה הדתית היחידה בישראל שמחויבות לחלוטין לציבור מאזיניה. בימים אלו במיוחד ממלאה התחנה תפקיד ציבורי חשוב, בתוכנית אקטואליה, מוזיקה והגות, ומהווה מקור מידע, תמיכה ובידור לציבור הדתי. אני מאמין שמינויו של יהונתן, יחד עם איתי וכלל הצוות המצוין של כאן מורשת, יתרום להרחבת הקהלים ולמימוש מקסימלי של פוטנציאל התחנה, מעל גלי האתר ובדיגיטל. ברוך הבא".

יהונתן שורק כאן מורשת תאגיד השידור כאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד