ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"הביא כבוד"

פרגונים לצד עקיצות: כך הגיבו בברנז'ה לנאום רה"מ

התגובות בברנז'ה התקשורתית לנאום ראש הממשלה. המגישה הבכירה פרגנה: "דובר רהוט". מבקר חריף של נתניהו הודה: "בלי הסתייגות - נאום מעולה. תורם להסברה של ישראל", ואיש התקשורת שעקץ: "אחלה דובר אבל למה מינינו אותו למנכ"ל?"

פרגונים לצד עקיצות: כך הגיבו בברנז'ה לנאום רה"מ
ראש הממשלה נתניהו נואם בקונגרס צילום: Danielle Shitrit/FLASH90

אנשי תקשורת בכירים המזוהים כמתנגדי ראש הממשלה, שיבחו הערב (רביעי) את נאומו של רה"מ בנימין נתניהו בקונגרס האמריקאי, שזכה לתשואות בקונגרס. עם זאת, חלקם הוסיפו 'עקיצות' כאלה ואחרות לצד השבחים. 

המגישה הבכירה בערוץ 12, יונית לוי הפתיעה ואמרה כי נתניהו "דובר רהוט ביותר של הקייס הישראלי".

העיתונאי עקיבא נוביק כתב מוקדם יותר כי הוא "מתפלל שנתניהו יתן הערב נאום מצוין ויסחף את הקונגרס. הצלחתו הצלחתנו". לאחר הנאום, הודה נוביק כי הנאום ענה על הציפיות. 

הכתב הפוליטית של ערוץ 12, דפנה ליאל כתבה: "נאום חזק הערב של נתניהו ובצידו הימור גדול".

פרשן ynet, אטילה שומפלבי, מגדולי מבקרי ראש הממשלה כתב: "נאום נכון של נתניהו עם מסרים חשובים מבחינת ישראל בנוגע להאג, שקרים ופייק והמאבק של העולם באיסלם הרדיקלי ובאיראן.

שומפלבי הוסיף לצד זה: "על ידי חנופה, נתניהו גלגל את איראן לאחריות ארה"ב. או במילים אחרות: נתניהו הודה שנכשל מול איראן, והציב את ארה"ב בחזית המאבק. טריק מעניין".

הכתב הפוליטי של כאן 11, מיכאל שמש: "לא זוכר נאום כזה של נתניהו. בלי פוליטיקה פנים ישראלית, בלי עקיצות ליריבים מבית, בלי גימיקים מטופשים ובלי אינספור אזכורים של שרה. נאום טוב - סיפורי הגבורה, המסר החד נגד האנטישמיות בארה״ב ומסר ברור על החזרת החטופים".

עוד הוסיף שמש: "חבל שלישראל אין כבר הרבה שנים ראש ממשלה שמייצג ביום יום במעשיו ובדיבורו את הממלכתיות והאינטרס הישראלי - בדיוק ככה".

איש התקשורת יואב רבינוביץ עקץ: "אחלה דובר אבל למה מינינו אותו למנכ״ל".

העיתונאי יגאל מוסקו מחברת החדשות של ערוץ 12, אף הוא ממבקריו החריפים של נתניהו, הודה: "בלי הסתייגות - נאום מעולה. תורם  להסברה של ישראל בעולם מבולבל וצבוע שהפך אותנו לפושעי מלחמה". היתונאי עופר חדד שיתף את דבריו והביע הסכמה לנאמר. 

הכתבת המדינית שירית אביטן כהן מישראל היום: "לסיכום של חבר שמדייק את הפער בין השבעה באוקטובר, המלחמה ועד לערב הזה: אם נתניהו היה מנהל את המדינה כמו שהוא נואם בחו"ל - מצבנו היה גן עדן".

העיתונאי אבישי גרינצייג מכאן 11: "נאום ראוי ביותר. אם היה מדבר ככה ביום יום, מצבנו בעם ובמדינה היה הרבה הרבה יותר טוב. לדעתי, גם מצבו האישי והפוליטי היה הרבה יותר טוב".

איש התקשורת גיא לרר: "סוחף, מדויק, מעמיק, מעורר השראה, מביא כבוד בעולם. אם רק ישראל היתה מנוהלת כמו הנאום הזה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הקונגרס האמריקני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד