ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

"הוכיחו יכולות יוצאות דופן": כך חברת מימונדל"ן גרמה לבנק להעניק את המימון ליזמים הירושלמים

חברת "מימונדלן" ממשיכה להוביל בתחום המימון לנדל"ן, עם הישגים מרשימים גם בתקופות מורכבות • מאחורי ההצלחה עומדים מומחים בעלי ניסיון רב בעולם הבנקאות והפיננסים

"הוכיחו יכולות יוצאות דופן": כך חברת מימונדל"ן גרמה לבנק להעניק את המימון ליזמים הירושלמים
הפרויקט צילום: מימונדל"ן

בעוד שוק הנדל"ן והמימון בישראל עובר תמורות, חברת "מימונדלן" מוכיחה שעם גישה נכונה וחשיבה יצירתית, אפשר להשיג תוצאות מרשימות. החברה מציעה פתרונות מימון מתקדמים, המאפשרים ליזמים להמשיך ולפתח פרויקטים גם בתקופות מאתגרות.

בהובלתם של מתתיהו ווגשל ואלי רבינוביץ, "מימונדלן" מציעה מעטפת מקצועית מקיפה ליזמים ואנשי נדל"ן. החברה מצליחה לזהות ולנצל הזדמנויות ייחודיות בשוק, תוך שימוש בידע ובניסיון העשיר של צוותה.

"הגישה שלנו מבוססת על הבנה עמוקה של צרכי היזמים ויכולת לחשוב מחוץ לקופסה", מסביר מתתיהו ווגשל, שותף-מייסד בחברה. "אנו רואים אתגרים כהזדמנויות לחדשנות".

דוגמה בולטת ליכולות החברה ניתן לראות בסיפורם של יזמים ירושלמים ותיקים. למרות ניסיונם העשיר בהקמת פרויקטים בירושלים, הם נתקלו לאחרונה בקושי בהשגת מימון לפרויקט שנבנה בימים אלו, כאשר הרישום של הפרויקט היה מורכב יותר מכל פרויקט רגיל.

"כשהבנק לא אישר לנו את המימון הנדרש, חששנו שהפרויקט ייתקע", משחזר היזם. "אבל אז פנינו למימונדלן".

התוצאה הייתה מרשימה: תוך זמן קצר ועבודה מקצועית, מימונדלן הצליחה באופן יצירתי במיוחד להשיג מימון של 85% מערך העסקה - הישג יוצא דופן בכל קנה מידה. "מימונדלן לא רק השיגה לנו מימון, אלא פתחה בפנינו אפשרויות חדשות שלא חשבנו עליהן קודם". מוסיף היזם בהתלהבות.

הפרויקט למגורים נבנה במסגרת תמ"א 38/2 ברחוב ביבאס 30 בשכונת נחלאות בירושלים. הוא ממוקם במרכז העיר בסמוך לשוק מחנה יהודה וגן סאקר - אזור מבוקש מאוד. הפרויקט כולל 13 יחידות דיור וסך הכל בנייה של כ-730 מ"ר עיקרי.

בכירים בענף המימון מספרים כי מדובר היה בסיפור מורכב וזאת מפאת כך שהמגרש היה רשום על שמם הפרטי של היזמים ולא על שם החברה, דבר שגורם לכך שהעסקה תהיה מורכבת יותר וזאת מהסיבה הפשוטה שהבנקים מעדיפים שלא להעניק מימון לפרטיים. "חברת מומונדל"ן הוכיחה כאן יכולות יוצאות דופן בהשגת המימון", ציינו.

למרות האתגרים בשוק, מימונדלן רואה בתקופה הנוכחית הזדמנות לצמיחה והתפתחות. "אנו מאמינים שעם הכלים הנכונים, כל אתגר הוא הזדמנות להצלחה", אומר אלי רבינוביץ, שותף-מייסד. 

החברה, שסייעה בהשגת מימון למאות פרויקטים בשנה האחרונה, צופה גידול בפעילות הנדל"ן והמימון בשנה הקרובה. "אנו ממשיכים לפתח כלים חדשניים ולהרחיב את היכולות שלנו", מסביר רבינוביץ. "המטרה שלנו היא לאפשר ליזמים להגשים את חזונם, גם בתקופות מאתגרות".

"המפתח להצלחה הוא שילוב של מקצועיות, ניסיון, וחשיבה יצירתית", מסכם ווגשל. "אנו גאים ביכולת שלנו לפרוץ דרך ולהוביל את התחום קדימה".

עם גישה חיובית וחדשנית, מימונדלן ממשיכה להוכיח שגם בתקופות מורכבות, אפשר למצוא דרכים להצלחה ולצמיחה בענף הנדל"ן.

מימונדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}