ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
נלכדו ברכב

תאונה קטלנית ליד אשקלון: צעירה נהרגה, שתיים נפצעו קשה

הנשים, שרכבם התנגש במשאית, נלכדו במכונית וחולצו | כוחות ההצלה קבעו את מותה של הצעירה ופינו3 פצועות, בהן: 2 במצב קשה ואחת במצב בינוני

תאונה קטלנית ליד אשקלון: צעירה נהרגה, שתיים נפצעו קשה
זירת התאונה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צעירה בשנות ה-20 נהרגה היום (רביעי) בתאונת דרכים קטלנית בין רכב למשאית בכביש 35 סמוך לאשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה דיווחו על אישה ללא רוח חיים עם חבלה רב מערכתית וקבעו את מותה, ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי, 3 פצועות בשנות ה-20, בהן: 2 קשה, ו-1 במצב בינוני עם חבלות בגופם. 

"מדובר בתאונה קשה ביותר עם תוצאות טראגיות", סיפרו פראמדיק מד"א מקסים נזרי, והחובשים אנדרי וולקוב וברוך הרשקוביץ. "כשהגענו למקום ראינו את הרכב שהיה עם פגיעות פח קשות בחלקו הקדמי ובתוך הרכב נלכדו 4 נשים בשנות ה-20, מהמושב שלצד הנהג חולצה אחת הנשים כשהיא ללא רוח חיים עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות אך הפציעה שלה הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותה"

"נהגת הרכב שנפגעה באורח קשה, טופלה במקום טיפול רפואי ראשוני ופונתה לבית החולים כשהיא במצב קשה עם חבלה רב מערכתית. במושב האחורי ישבו 2 בנות שנפצעו אחת באורח קשה עם חבלות בראש ובגפיים והשנייה עם פציעות בגופה במצב בינוני, הענקנו להן טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וקיבוע לקרש גב ופינינו אותן באמבולנסים ובניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבן של 2 קשה ו-1 במצב בינוני. מדובר בטרגדיה קשה ביותר".

תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד