ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מיליון שקל רווח

עסקת השנה: השקעת הנדל"ן המדוברת ביותר באזור ירושלים

המועצה המקומית גבעת זאב רושמת צמיחה אדירה עם ביקושים גבוהים לדירות אל מול היצע מוגבל • חברת היזמות והנדל"ן 'גרין פארק' בהצעה משתלמת במיוחד: זכות לדירה בפרויקט בגבעת זאב, בסכום של 140 אלף שקלים בחתימה, עם צפי לרווח של עד מיליון שקלים

עסקת השנה: השקעת הנדל"ן המדוברת ביותר באזור ירושלים
גבעת זאב צילום: שאטרסטוק

תחום רכישת הדירות בציבור החרדי נחשב לתוסס ביותר. לא רק בקרב זוגות צעירים המבקשים קורת גג אלא גם בקרב משפרי דיור, המעוניינים לעבור לדירה חדשה ורחבת ידיים ועדיין להישאר במרכז. מול מחירי נדל"ן תזזיתיים ושיעורי ריבית גבוהים, רבים מנסים לנצל את ההזדמנות הגלומה בתקופה זו, ובמקום להתחייב כעת למשכנתאות גדולות וארוכות טווח כאשר שיעורי הריבית גבוהים, מעדיפים רכישת קרקע בהשקעה נמוכה, שעשויה להניב רווחים נאים ביותר.

אחת מעסקאות הנדל"ן המדוברות והמשתלמות ביותר במגזר החרדי, היא רכישת יחידת קרקע וזכות לדירה בפרויקט 'נוף הגבעה' בישוב גבעת זאב הסמוכה לירושלים. עשרות משפחות כבר הבטיחו לעצמם זכות לדירה בפרויקט זה ברווח צפוי של כמיליון שקלים. מדובר בפרויקט בניה יוקרתי שעתיד להיבנות בשטח הסמוך לשכונת אגן האיילות ולשכונות החדשות בגבעת זאב, בצמוד למוסדות התורה והקהילה ומול נופי ירושלים הקסומים, כמו גם בסמיכות לכביש 443 המעניק גישה מהירה לאזור המרכז.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>> או חייגו: 072-394-3885

רכישה הזכות לדירה בפרויקט זה מוצעת כעת במכירת טרום שיווק, בסכום קטן של 140,000 ₪ בלבד, כאשר בשלב רישום הקרקע בטאבו נדרש להשלים את היתרה ל-360,000 אלף ₪ בלבד. באופן הזה, ניתן להבטיח כבר עכשיו זכות לדירה בשכונה המבוקשת, מבלי הצורך לקחת משכנתא. על פי ההערכות, צפי החיסכון לדירה בעסקה זו עומד על כמיליון שקלים. יצוין, כי הקרקע נמצאת לפני הליך רישום סופי ואינה זמינה לבניה.

אזור בצמיחה אדירה

מאז שנוסדה גבעת זאב בשנת 1983 היא התפתחה בקצב מרשים. צמיחת הנדל"ן המתרחשת שם במהלך העשור האחרון, הצליחה להדהים לא רק את התושבים, אלא גם את הרוכשים הפוטנציאליים, מהארץ וגם מהעולם כולו.

המועצה המקומית גבעת זאב המוגדרת כאזור עדיפות לאומי א', מונה כיום למעלה מ-20,000 תושבים ורושמת כל העת ביקושים גבוהים לדירות מול היצע קטן. בעשר השנים האחרונות נרשמה עלייה במחירי הדירות ביישוב, כאשר מחיר ממוצע לדירת 4 חדרים עומד כיום על 2,580,000 ₪. הקרקע של פרויקט "נוף הגבעה" משתרעת על שטח כולל של 24 דונם, ונמצאת בתוך קווי המתאר של מועצת גבעת זאב ומחלקת ההנדסה. המועצה מעודדת את צמיחת היישוב ומקדמת תכנית תב"ע לקדמת העיר הכוללות בתוכן את שטח הפרויקט החדש.

בימים אלו ממש ישנם מספר פרויקטים שקרמו עור וגידים והם עתידים לתת מענה חלקי. עם זאת, הקרקעות הולכות ואוזלות לאחר שבעשור האחרון עשו מהלכים חסרי תקדים להביא לביצוע פרויקטים רבים. גם ראש המועצה, שיודע כי כאשר יסיימו למצות את הבנייה במקום – לא תהיה הזדמנות נוספת, מפעיל כיום משאבים גדולים במיוחד במטרה לסייע לאישורים סופיים של הקרקעות האחרונות שנותרו בעיר.

במקביל, נמשכת כל העת העבודות לפיתוח מואץ של התשתיות במקום, במטרה לאפשר כר נוח ונרחב עבור הפרויקטים הגדולים. בין מאות תוכניות עתידיות, כביש הרכס + הכנסת כביש 4361 לתחום הרשות וכן כביש מכבים – אלו עתידים להפוך את גבעת זאב לאטרקטיבית ונגישה אף יותר מהיום.

שותפות הלקוחות ברווחים

מאחורי ההשקעה בגבעת זאב עומדת 'גרין פארק יזמות ובניה', חברת נדל"ן בינלאומית העוסקת ביזמות נדל"ן בארץ ובעולם, ומובילה בהצלחה מאז שנת 2013 פרויקטים מגוונים וייחודיים למגורים ולהשקעה ביעדים אטרקטיביים בישראל ובחו"ל, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. מודל הפעילות של החברה, היא שותפות הלקוחות כבר בשלב זיהוי ההזדמנות ואיתור הקרקע עד לשלב הבניה והאכלוס. באופן הזה, הלקוחות נכנסים לעסקה במחיר נמוך במיוחד ונהנים בכל שלבי התהליך מהשבחת הקרקע ועליית ערך הכנס, תוך חסכון אדיר בערך הדירה הסופי. המודל העסקי נחל הצלחה רבה בשלל פרויקטים שהובילה 'גרין פארק' ברחבי הארץ, כמו מיזמי בניה בבאר יעקב, בעפולה ורמת גן, אשר הניבו ללקוחות חיסכון עצום בדירות, וכן בפרויקטים באירופה כמו ברומניה ואוקראינה.

מאחורי 'גרין פארק' עומדים אנשי עסקים ותיקים הפועלים בתחום הנדל"ן למעלה מ-20 שנה וזוכים למוניטין של אמינות, איתנות פיננסית, שקיפות מלאה ויושרה. הם עושים זאת בסיוע טובי המומחים בשוק הנדל"ן המועסקים על ידם, כמו עורכי דין, שמאיי מקרקעין, רואי חשבון, מהנדסים ומפקחי בנייה ואדריכלים ישראלים מהשורה הראשונה.

גם בפרויקט 'נוף הגבעה' בגבעת זאב צועדת 'גרין פארק' עם מיטב המומחים, כאשר הקרקע המדוברת נמצאת כעת בהליך רישום סופי, ע"י עורך הדין הנאמן לעסקה. עורכי הדין, קרמר דניאל ושחר אהרוני, מנהלים את רישומי הבעלות כנאמן עד להעברתם לטאבו. יצוין כי עו"ד דניאל קרמר (סגן אלוף במיל') מתמחה בדיני מקרקעין החלים ביהודה ושומרון ובכלל זה, התמחות ייחודית בחוקי תכנון ובנייה ושלטון מקומי באזור.

כאמור, אם אתם משקיעים הרואים למרחוק, לפניכם הזדמנות לעסקת חייכם. נצלו את יחידות הקרקע שעוד נותרו ותוכלו להיות מאותם חכמים שנהנים מחיסכון משמעותי וזכות לדירה בסכום של 500,000 ₪.

השאירו פרטים ותהיו חלק מעסקת השנה. או חייגו: 072-394-3885

גבעת זאב נדל"ן בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד