ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

עמינח ממשיכה להוביל: גם את עונת החתונות וגם במדד המותגים כמספר 1!

גם אתם חייבים לעצמכם עמינח. חפשו בחנויות המובחרות את סדרת 'מתחתנים', ליין מקורי וייחודי לזוגות חרדיים שנמכרים בחנויות תחת המותג עמינח במחירים מיוחדים

עמינח ממשיכה להוביל: גם את עונת החתונות וגם במדד המותגים כמספר 1!
עמינח צילום: יח"צ

עונת החתונות מביאה איתה בין היתר, מסעות קניות חגיגיים ביותר. בשנים האחרונות כשהמודעות לבריאות הגוף והנפש בשיאה, גם הזוגות הצעירים לא מוותרים על מזרנים איכותיים במיוחד. מי שייכנס לחנות רהיטי עולמות השינה, יזהה בקלות את סדרת 'מתחתנים' של עמינח, מככבת בראש טבלת הביקושים. כי עם ניסיון של יותר מ-70 שנה אי אפשר להתווכח. זוג צעיר שרוצה עבור עצמו את הטוב ביותר, הולך על האיכות שזכורה גם להוריו וגם להורי הוריו! היום כבר לא צריך להתפשר – הזוגות הצעירים בוחרים בטוב ביותר.

חברת עמינח היא החברה המובילה בעולמות השינה, מכירה את צרכי הציבור החרדי עד לפרטים הקטנים ופועלת לאורך השנים וההתפתחות הטכנולוגית, תוך מתן דגש ותשומת לב בולטים לנושאים מהותיים כמו בדיקות שעטנז מחמירות, עבודה יהודית ועוד. בעמינח רואים את השינוי הגדול בקרב הצרכנים, כשהם מבינים את החשיבות העצומה של בחירת מזרן איכותי שהוא חלק בלתי נפרד מהבריאות שלנו, מהשמירה על יציבה, גב חזק ואפילו מצב רוח.

כבר יותר מ- 20 שנה ברציפות, מדרג מדד המותגים שנה אחר שנה את המותגים המובילים בישראל. זו השנה השלישית מאז השתנתה שיטת המדידה והפכה לשקופה יותר, אובייקטיבית ונגישה יותר. מדד המותגים מתבסס על סקר שנערך בקרב 3,500 נשאלים, על ידי מכון מחקר חיצוני ובלתי תלוי המתמחה בתחום הצרכנות. המדד בודק אמון ואהדה ציבורית למותגים, כאשר הנשאלים מדרגים את המידה שבה הם סומכים על המותג ומעריכים אותו.

בתחום עיצוב השינה, זכה המותג עמינח במקום 1 ללא מתחרים! בקטגוריה הכללית כמותג אהוב, התמקמה עמינח במקום ה- 50 מתוך 100, לאחר שבסקר של השנה שעברה היתה במקום 85.

גם אתם חייבים לעצמכם עמינח. חפשו בחנויות המובחרות את סדרת 'מתחתנים', ליין מקורי וייחודי לזוגות חרדיים שנמכרים בחנויות תחת המותג עמינח במחירים מיוחדים – זוג מזרני ספיר - 2,990 ₪ בלבד. זוג מזרני יהלום - 3,490 ₪ בלבד.  (2 מזרנים במידה של 80/190 ס"מ).

עמינח אינה מתפשרת על רמת השירות הגבוהה ביותר עבור קהל לקוחותיה ולכן כולם יודעים: מזרני עמינח, גם לזוגות הצעירים שלכם מהרגע הראשון ושיהיה במזל טוב!

לישון טוב – לחיות טוב עם מזרוני עמינח

עמינח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}