ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בשורה של חדשנות

מהפכת המים הצלולים והצוננים - הפתרון המושלם לקיץ החם

בימים אלה, כאשר החום הכבד מעיק ביותר, אין דבר מרענן יותר מכוס מים צוננים. אך האם אתם בטוחים שהמים שאתם שותים באמת נקיים ובטוחים? הכירו את נעם 2 - בר המים המהפכני מבית אפיקים, שמביא אתו בשורה של חדשנות, נוחות וכשרות מהודרת

  • י"ח תמוז התשפ"ד
מהפכת המים הצלולים והצוננים - הפתרון המושלם לקיץ החם
מים קרים צילום: שאטרסטוק

טכנולוגיה מתקדמת בשירות הבריאות

נעם 2 אינו סתם עוד בר מים. מדובר במכשיר חכם המצויד בטכנולוגיית סינון מתקדמת, המבטיחה לכם מים נקיים ואיכותיים בכל רגע. המסך הענק והמרהיב, יחד עם ממשק המגע החדשני, מאפשרים לכם לשלוט בקלות בטמפרטורת המים - בין אם אתם מעדיפים אותם קרים מאד, פושרים או רותחים.

הצטרפו למהפכת המים הצוננים והבריאים עם נעם 2 >>>

כשרות מהודרת לשבת ולחג

אחד היתרונות הבולטים של נעם 2 הוא הכשרות המהודרת שלו. גדולי הרבנים, ובראשם בד"צ מהדרין שבראשות הרב אברהם רובין שליט"א, והמכון המדעי-טכנולוגי להלכה, סמכו את ידיהם על כשרות המכשיר. נעם 2 עובר אוטומטית למצב שבת וחג ללא מגע יד אדם, מה שמאפשר שימוש נוח וללא חשש גם בשבתות ובחגים.

בריאות ורעננות בכל רגע

בקיץ הישראלי החם, שתיית מים מרובה היא לא רק המלצה - היא הכרח בריאותי. עם נעם 2, תוכלו ליהנות ממים צוננים ומרעננים בכל שעה ביום, מה שיעזור לכם לשמור על בריאותכם ועל תחושת רעננות לאורך כל היום.

חדשנות וחיסכון

מעבר לנוחות ולבריאות, נעם 2 מציע גם חיסכון משמעותי. במקום לקנות ולשלם במיטב כספכם בקבוקי מים מינרליים ולהיסחב איתם את כל הדרך עד הבית , תוכלו ליהנות ממים איכותיים ישירות מהברז, בעלות נמוכה בהרבה.

אז למה לחכות? הצטרפו למהפכת המים הצוננים והבריאים עם נעם 2 מבית אפיקים. השאירו פרטים>>
 

נעם 2 מיניבר מים קרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד