ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"לא מאפשר לנצח"

"ביידן הוא אחד הנשיאים המושחתים בתולדות ארה"ב"

ד"ר גדי טאוב: "נתניהו מתנהל כמעט עשרה חודשים מול ממשל שמנסה לעצור את ישראל מניצחון"

"ביידן הוא אחד הנשיאים המושחתים בתולדות ארה"ב"
ד"ר גדי טאוב צילום: Miriam Alster/FLASH90

ד"ר גדי טאוב שוחח עם דוד ורטהיים ואראל סג"ל וביקר בחריפות את התנהלות הממשל האמריקאי במהלך המלחמה: "החשיבות של הנסיעה היא דרמטית. נתניהו מתנהל כמעט עשרה חודשים מול ממשל שמנסה לעצור את מדינת ישראל מניצחון. הממשל התנגד לכניסה לעזה, לחאן יונס, לרפיח - הוא לא אפשר לנו לנצח במלחמה הזו. 

טאוב שיבח את התנהלות ראש הממשלה: "בהתנהלות די מבריקה מול ממשל פחות או יותר עוין, הוא מצליח לעשות מה שבמלחמות אחרות לא הצליחו. במלחמת יום כיפור הממשל הוריד רגל, ומנע מאתנו לנצח את המצרים והסורים. קיסינג'ר הנדס את המצב כדי שהוא יאפשר פשרה".

לטענתו מטרת הלחימה הראשונה היא שימור מצב הלחימה עד להכרעת חמאס: "למרות שהעיתונות משתפת פעולה עם הממשל האמריקני העוין, וגם עם מי שלוחץ אותו מימין, הוא הצליח לשמר את מצב המלחמה. זו המטרה הראשונה: לנצח את חמאס ואין בלתה. שום ראש משמלה ישראלי לא יחזיק מעמד אם יסיים את המלחמה קודם".

"הם אמרו לנו להילחם עם מגן ובלי חרב במזרח התיכון"

על פי מה שמסתמן מהצהרותיו הפומביות של נתניהו, ד"ר טאוב מעריך שנאומו בקונגרס יתמקד באיראן: "הוא הולך לנסות להביא את הממשל לנקודת מבטנו, לא בשכנוע, אלא באמצעות פעולה בדעת הקהל, יחד עם התוצאות ההרסניות של הממשל בשטח".

טאוב ביקר בחריפות את המדיניות האמריקנית במזרח התיכון, וכלפי ישראל בפרט: "הברית בינינו חשובה ביותר, אבל זה לא הופך אותנו למדינה וסאלית. אם יש פגיעה באינטרס הקיומי שלנו אפשר להזהיר אותם שהם עושים טעות".

הוא טען כי הממשל פייסני כלפי איראן מתחילת הלחימה: "ביידן, כשהגיע לכאן, אסר לנו להגיד שאיראן מעורבת, ואסר עלינו לתקוף את חיזבאללה. ג'ק סאליבן אמר שאין שום עדות לכך שאיראן עומדת מאחורי המלחמה. הם מציגים את עצמם כחברים של ישראל, למרות שמה שהם עשו פה שונה לגמרי".

עם זאת הדוקטור סבור כי העוינות לישראל אינה מטרת בפני עצמה, אלא אמצעי ליצירת סדר חדש במזרח התיכון: "ארצות הברית מנהלת משא ומתן עם איראן מעל לראשנו. אנחנו רואים את ההתעצמות של איראן בכל המזרח התיכון, והם לא נגעו באף שערת ראשו של אף איראני. כך הם מאותתים לאיראן. הם קוראים לזה 'דה אסקלציה', וזו המחלוקת שלהם עם הרפובליקניים. הם בצד שמפייס את איראן".

"הם אמרו לנו להילחם עם מגן ובלי חרב במזרח התיכון", אמר טאוב, והוסיף: "אם הדבר הזה יחמיר, ראש ממשלת ישראל יכול לגרום הרבה נזק לממשל אמריקני".

"ביידן הוא אחד הנשיאים המושחתים בתולדות ארה"ב"

בהמשך השיחה הזכיר טאוב את חוקר התקשורת שטען כי העיתונות עברה לעידן של 'פוסט ג'ורנליזם': "כשרביב דרוקר משדר בערוץ 13, ומאחוריו מסך ענק שכתוב עליו 'צאו לרחובות' זו לא עיתונות. ברגע שאתה פוסט מודרני ויש לך ביטחון מוסרי מוחלט, אתה יכול לשקר", טען.

לכן, לטענתו, פרשיות השחיתות המיוחסות לבנו של הנשיא האמריקני לא הובאו לידיעת הציבור: "ביידן הוא אחד הנשיאים המושחתים בתולדות ארה"ב. משפחת ביידן קיבלה שישה מיליון דולר מחברת קש של המודיעין הסיני, הבן של קרי והבן של ביידן קיבלו אשראי מהבנק של סין הקומוניסטית, והדבר עבר בשקט בעיתונות. כשהגיעה 'פרשת הלפטופ', עמדה כל חבורת 'השת"פ הרוסי' להגיד שזאת דיסאינפורמציה רוסית".

גדי טאוב ג'ו ביידן בנימין נתיהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד