ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
חרפה

המתקפה על נועה ארגמני: "היא בסערת רגשות, בכתה לאשתי"

אביו של החטוף עומר נאוטרה סיפר על תחושותיה של נועה ארגמני, ברקע המתקפה מצד גורמי קיצון בשמאל: "ראינו שהיא נמצאת בסערת רגשות. היא בכתה על הכתף של אשתי אורנה"

המתקפה על נועה ארגמני: "היא בסערת רגשות, בכתה לאשתי"
רונן נאוטרה צילום: ערוץ 14

רונן נאוטרה, אביו של החטוף עומר נאוטרה, שהצטרף לנסיעת ראש הממשלה לוושינגטון, מתייחס לביקורת החריפה שמתחו גורמים בשמאל הקיצוני כנגד שורדת השבי נועה ארגמני, על הצטרפותה לנסיעה, בטענה שהיא מביאה תועלת פוליטית לנתניהו, בעוד שראש הממשלה, לטענתם, מעכב את עסקת החטופים.

נאוטרה התראיין היום (רביעי) בערוץ 14, שם העיד כי ארגמני בסערת רגשות בעקבות הביקורת הקשה: "אין שום מקום להשתלח בנועה, היא עשתה מעשה אמיץ, וכמו שאמרתם, היא באה לא בהכרח בשביל לחזק את ראש הממשלה, אלא כדי לחזק את כל נושא שחרור החטופים. אנחנו נמצאים בזמן קריטי". 

לדבריו: "אנחנו השתדלנו לא לדבר על האמירות האלה, אלא לעודד אותה, וראינו שהיא נמצאת בסערת רגשות והיא בכתה על הכתף של אשתי אורנה. אין ספק שצריך אומץ, ואמרנו לה, אמא שלך וההורים שלך בכלל גאים בך, וצריכים להיות גאים בך".

כזכור, אתמול תקפו גורמים קיצוניים ברשתות החברתיות את נועה ארגמני ששוחררה משבי חמאס ב'מבצע ארנון' אחרי 246 ואת אביה יעקב ארגמני, בעקבות הצטרפתם למשלחת ראש הממשלה נתניהו לארה"ב. 

עיתונאי 'הארץ' אורי משגב כתב: "נועה ארגמני ואביה צריכים להתבייש בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג המטורלל והמחוייך הזה, בדיוק בבוקר שבו התבשרנו על עוד שני חטופים שאתרע מזלם למות בשבי ולא לטוס לוושינגטון עם מפקיר החטופים. בושה שלא הייתה כמוה. קודם כל של הזוג המטורלל שחטף וניצל אותם, אבל גם שלהם".

בעקבות זאת, ראש הממשלה התייחס למתקפה וגינה אותה. נתניהו אמר: ״אני מזועזע מהמסע שמכוון נגד נועה ארגמני. נועה עברה ייסורים בשבי החמאס, היא יחלה לחזור לאימה לפני מותה, והיא הספיקה לראותה. זו לא חוויה קלה גם כן".

ראש הממשלה מתייחס למתקפה על ארגמני צילום: דוברות רה"מ

עוד הוסיף ראש הממשלה: "עכשיו כשהיא חוזרת, ובאה ומתייצבת יחד עם ראש ממשלת ישראל והמשלחת הרשמית של מדינת ישראל לנאום חשוב ביותר בפני שני בתי הקונגרס בארה״ב, יוצא מסע נגדה?" .

"אומרים לה: ״חבל שיצאת מהשבי״. אין גבול לטרלול? יש גבול - זה הגבול. מספיק״, סיכם ראש הממשלה את דבריו. 

נועה ארגמני רונן נאוטרה עומר נאוטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}