ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"פוטנציאל לפח"ע"

15 שב"חים אותרו באבו גוש והועברו לחקירה

שוטרים איתרו הלילה באתר בנייה באבו גוש 15 פלסטינים השוהים בישראל שלא כחוק. החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה. מת״ח הראל: ״כל פלסטיני שנכנס לשטח המדינה שלא כחוק, טומן בחובו פוטנציאל לביצוע מעשי פשיעה או פח״ע״

15 שב"חים אותרו באבו גוש והועברו לחקירה
השב"חים שנתפסו צילום: דוברות המשטרה

בפעילות שערכו בלשי תחנת הראל ממחוז ירושלים ביישוב אבו גוש, בוצע חיפוש עפ״י צו בימ״ש במבנה מסחרי שנמצא בתהליך בנייה. במהלך פעילות כוחות המשטרה במקום, אותרו באחד החדרים 10 חשודים. בהמשך הסריקות שערכו השוטרים, אותרו בחדר סמוך 2 שב"חים נוספים ועל גג המבנה אותרו ונתפסו עוד 3 שב"חים שהסתתרו במקום.

15 החשודים שנתפסו, פלסטינים תושבי יו"ש ללא אישורי שהייה בישראל בגילי 48-25, נעצרו על ידי השוטרים והועברו לחקירה בתחנת הראל. 

השב"חים שנתפסו צילום: דוברות המשטרה

כזכור רק היום לפנות בוקר, איתרו שוטרי תחנת מוריה במחוז ירושלים שני פלסטינים חשודים ללא היתרי שהייה בישראל - תושבי חברון ובית לחם בשנות ה-40 וה-50 לחייהם. השניים הסתתרו בשיחים בדרום ירושלים, והסתירו ברשותם ציפורי שיר מוגנות מסוג חוחיות. גם הם נעצרו והועברו לחקירה במשטרה.

מפקד תחנת הראל במחוז ירושלים, סנ״צ יוסי נזרי ציין: ״הפעילות נגד עבירות השב"ח, מתבצעת לאורך כל השנה על ידי שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב הפועלים לצדנו כתף אל כתף. פעילות זו הוגברה במהלך החודשים האחרונים בשל המציאות הביטחונית שנכפתה עלינו, וריבוי מעורבותם של אותם שוהים בלתי חוקיים בעבירות פליליות שמתבצעות בתחומי מדינת ישראל. כל פלסטיני שנכנס לשטח המדינה שלא כחוק, טומן בחובו פוטנציאל לביצוע מעשי פשיעה או פח״ע. האחריות היא גם על כל אלו שמסייעים בידם- מעסיקים, מסיעים ומלינים, וגם נגדם אנו ממקדים את הפעילות המבצעית. בשל כך, אנו מחויבים להמשיך בביצוע פעולות יזומות לאיתורם של חשודים אלו וטיפול בהם, במטרה לאכוף את החוק, לשמור על בטחון הציבור ולסכל כל אפשרות לביצוע פעילות פלילית או בטחונית״.

שב"חים אבו גוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד