ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
חיסכון נאה

סיפור מעניין: רכב 7 מושבים חדש הגיע לישראל

רכב השטח של KGM הקוריאנית "רקסטון" חוזר לשוק הרכב הישראלי עם שם חדש • כל הפרטים על הדגם המשוכלל

סיפור מעניין: רכב 7 מושבים חדש הגיע לישראל
רקסטון עם 7 מקומות בלי 4X4. המחיר מפתה צילום: KGM

טלקאר, יבואנית KGM החלה בשיווקו של רכב 7 מקומות חדש בישראל, אבל הוא לא בדיוק חדש ויש לו סיפור מעניין: לפני כמה חודשים סיפרנו לכם על רכב השטח של KGM הקוריאנית ששמו הוא "רקסטון" ואיך הוא חוזר לשוק הרכב הישראלי עם שם חדש – אבל הרקסטון ההוא היה רכב שטח, כלומר עם מערכת הנעה כפולה שמאפשרת לו לנסוע בשטח קשה.

כעת היבואנית החליטה שיש פוטנציאל גדול בשוק רכבי 7 המקומות גם אם אין שם מערכת הנעה כפולה ולכן היא החלה בייבוא של גרסה של הרקסטון שאין לה 4X4 אבל כן יש לה את כל השאר, כלומר יש לה את ההידור של רכב שטח, את המאסיביות של רכב שטח ואת שבעת המקומות שיש לרכב שטח. אבל בלי 4X4.

מבחינת הגודל, אין הרבה שינוי ביחס לרקסטון שבנוי לנסיעה בשטח, כלומר האורך הוא 4,850 מילימטרים, הרוחב הוא 1,960 מילימטרים ואורכו של בסיס הגלגלים הוא 2,865 מילימטרים. המנוע נותר אותו מנוע טורבו-דיזל קשוח שמשרת את הדגם שמיועד לשטח. נפח המנוע הוא 2.2 ליטרים והוא מפיק 202 כוחות סוס ו- 45 קג"מ. תיבת ההילוכים כמובן אוטומטית בעלת 8 מהירויות. צריכת הדלק הרשמית היא כ- 8.1 ליטר ל- 100 ק"מ.

כצפוי, רשימת האבזור אינה נופלת מזו של גרסת השטח וכוללת רשימה מאוד נרחבת של אביזרים, כולל מסך מולטימדיה 12.3 אינץ', לוח שעונים דיגיטלי, חיישני חניה קדימה ואחורה, תאורת LED, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. והנקודה הכי חשובה היא כמובן המחיר: 214,990 שקלים.

זהו מחיר שמציב את הרקסטון ראש בראש מול מיניוואנים, אבל הוא הרבה יותר גבוה מהם ויותר חסון וגדול, כך שהוא בהחלט מציע כאן תחרות מעניינת בשוק. אם נסתכל על כך שהגרסה הבסיסית של הרקסטון "שטח" עולה כמעט 260,000 שקלים, יש כאן חיסכון נאה למי שרוצה רכב 7 מקומות עם פוזה של רכב שטח, אבל בלי לשלם על מערכות שטח שלא בהכרח צריך.

 

טלקאר רקסטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}