ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
ברקע ההתקדמות במגעים

יו"ר הקואליציה החליט: חוק המועצות הדתיות יידחה ליום ראשון

ברקע ההתקדמות במגעים מול עוצמה יהודית יו"ר הקואליציה החליט לדחות את הצעת חוק המועצות הדתיות ליום ראשון. גורמים בעוצמה יהודית: "ישנה התקדמות חיובית במגעים בינינו לבין הליכוד לטובת הכנסת השר בן גביר לפורום המצומצם"

איתמר בן גביר ואופיר כץ במליאה
איתמר בן גביר ואופיר כץ במליאה צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ברקע המגעים מול השר איתמר בן גביר, יו"ר הקואליציה הודיע כי החליט לדחות את חקיקת חוק הרבנים 2 ליום ראשון, סוף ביקורו המדיני של ראש הממשלה נתניהו בארה"ב. כזכור, בן גביר מוכן לתמוך בחוק הרבנים רק בצמורה להכנסתו לפורום הביטחוני המצומצם וההערכה היא שראש הממשלה מוכן לכך אבל לא רוצה להעיב על ביקורו בארה"ב.

יו״ר הקואליציה אופיר כץ מסר הבוקר: "החלטתי לדחות את הצעת חוק המועצות הדתיות ליום ראשון. לא אסכן חוקים חשובים לאזרחי ישראל ולביטחון ישראל שאמורים לעבור פה היום. כמו כן, הביקור של ראש הממשלה בארה״ב הוא בעל חשיבות מכרעת ואסור לתת לשום דבר להפריע לו".

גורמים בעוצמה יהודית אמרו הבוקר: "ישנה התקדמות חיובית במגעים בינינו לבין הליכוד לטובת הכנסת השר בן גביר לפורום המצומצם, כאשר מסתמנת היענות לדרישת השר בן גביר לכך שהפורום יהיה שותף בהתוויית מדיניות וקביעת עקרונות אסטרטגיים בנוגע למלחמה". 

עוד הוסיפו: "אנו מברכים על כך שמסתמן כי ראש הממשלה לא מתכוון להיכנע לקמפיין הדה-לגיטימציה המכוער של לפיד וגנץ נגד השר בן גביר - ויש לקוות שכך יישארו פני הדברים. 

נדגיש כי המשא ומתן מוסיף להתקיים, אך ההסכם הסופי בין הצדדים טרם סוכם. ככל והמו"מ אכן יצלח בסופו של דבר ונגיע להסכמות - נצביע בעד חוק הרבנים".

עוצמה יהודית ש"ס אופיר כץ בנימין נתניהו חוק הרבנים חוק המועצות הדתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד