ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
לקראת הנאום

גדעון סער מגבה את נתניהו: "לא הכל זה ביבי או לא ביבי"

יו"ר 'הימין הממלכתי' התייחס לנאומו של נתניהו בקונגרס ולביקורת משמאל: "במה רצינית כדי להדהד את הנרטיב הישראלי". על עסקת חטופים: "מאוד חושש שבמתווה הקיים רוב החטופים החיים ישארו ברצועה"

גדעון סער מגבה את נתניהו: "לא הכל זה ביבי או לא ביבי"
גדעון סער צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר 'הימין הממלכתי', ח"כ גדעון סער מפתיע ומגבה הבוקר (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, לקראת נאומו בקונגרס האמריקאי. "מול איראן צריך לגייס את דעת הקהל האמריקנית ואת הממשל האמריקני. נאום בפני בתי הקונגרס הוא במה רצינית כדי להדהד את הנרטיב הישראלי בצורה הטובה ביותר", אמר סער בראיון לרדיו 103 והוסיף עקיצה: "אי אפשר להסתכל על הכל במשקפי כן ביבי או לא ביבי".

הוא התייחס למגעים לעסקת חטופים: "אני מאוד חושש שבמתווה הקיים אנחנו נגיע למספר שרוב החטופים החיים ישארו ברצועת עזה ולכן יש פה פרטים לא סגורים".

בתוך כך, סער העריך כי הנשיא האמריקאי לא יעשה תפנית חדה במדיניותו על רקע הפרישה: "קשה לי להאמין שביידן יעשה תפנית חדה, אבל אין ספק שהיום הוא משוחרר מהנטל האלקטורלי".

יו"ר הימין הממלכתי נשאל באשר לחיבורים אפשריים בימין והשיב: "לא קורה שום דבר בנושא הזה. אין התקדמות בנושא מסיבות שונות. אני ראיתי בכך חשיבות, ציבור רחב במדינת ישראל רצה שזה יקרה אבל אתה לא יכול אף פעם לכפות את רצונך. הערכת המצב הריאלית שלי שזה לא יקרה".

נזכיר, כי בתקופה האחרונה נעשו ניסיונות הן מצד שרים וח"כים בליכוד והן מצד תקווה חדשה לצרף את סער לממשלה.

גדעון סער בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד