ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בנסיון למנוע מלחמה

איש הדת מזהיר את נסראללה: "ישראל תשתמש בנשק לא קונבנציונלי"

איש דת לבנוני המתגורר במפרץ, כתב בעיתון הסעודי עוכאז מכתב אזהרה פתוח למנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה: "אני יודע שישראל תשתמש בנשק לא קונבנציונלי, ואלוהים הוא עד למה שאני אומר, ואני יודע שהמלחמה לא תיפסק בלבנון, אלא תמשך עד דמשק"

איש הדת מזהיר את נסראללה: "ישראל תשתמש בנשק לא קונבנציונלי"
מוחמד עלי אל חוסייני צילום: צילום מסך

איש הדת הלבנוני שיעי המתגורר במפרץ, מוחמד עלי אל-חוסייני, כתב אתמול בעיתון הסעודי עוכאז מכתב פתוח למנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה תחת הכותרת "נסראללה.. תהיה מודע כדי שלא תגיד מאוחר יותר לו הייתי יודע".

במאמר כותב אל-חוסייני שמשמש כמזכ"ל המועצה האסלאמית בלבנון כי מזה עשרה חודשים כפרים בדרום לבנון עומדים בפני הרס יום יומי, אנשים נהרגים, יבולים נשרפים ואנשים נעקרים ללא שום אופק או תועלת בעבור לבנון או אזרחיה: "אם כל הלבנונים יישאלו הם יגידו פה אחד – 'עצור, אנחנו לא רוצים מלחמה שאין לנו עניין בה ואין לנו בה אינטרס או תועלת".

במאמר הוסיף איש הדת השיעי כי ישראל שאחרי השבעה באוקטובר היא אינה ישראל שלפני השבעה באוקטובר וכוחה עולה בהרבה על לבנון: "אני נשבע בכנות שהמלחמה קרובה מאוד ואתה היחיד שיכול לעצור אותה ולהציל את המדינה שלנו מההרס ואת האזרחים מחורבן באמצעות קבלת החלטה היסטורית לעצור את הפעולות הצבאיות באופן מידי, להכריז על כך בגלוי ולתת לצבא לבנון לקבל את האחריות המלאה על הגבול, אם לא, אתה תישא באחריות המלאה לכל מה שהצבא הישראלי יעשה בלבנון ותהיה אחראי על חורבן לבנון ועל כל הדם שיישפך. ההיגיון וחוקי האסלאם מחייבים אותנו לא להשליך את עצמנו לאבדון והאחריות הדתית שלך גדולה מאוד – לא רק את עצמך, אלא לא להשליך לאבדון עם שלם ומדינה שלמה. זאת עצתי אליך".

עוד הוא כתב: "אני יודע שישראל תשתמש בנשק לא קונבנציונלי, ואלוהים הוא עד למה שאני אומר, ואני יודע שהמלחמה לא תיפסק בלבנון, אלא תמשך עד דמשק, שתיפול בדיוק כפי שביירות נפלה ב-1982. ישראל היא מדינה גרעינית, וכל המערב יהיה איתה כשתהיה התנגשות איתך בלבנון. לכן, אל תתפתו לשום ערבות בינלאומית שהזעם הישראלי יהיה מוגבל, ושישראל לא תתקוף את כל לבנון, וכל הלבנונים ישלמו מחיר כבד".
 

לבנון חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל מוחמד עלי אל-חוסייני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד