ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
פוטנציאל התלקחות

עשרות פורעים ערבים רגמו רכבים יהודים בחווארה: "רצו לכיווני 30 ערבים עם סלעים ביד"

רכבים יהודים שנסעו בכביש המרכזי בחווארה נרגמו באבנים בידי עשרות פורעים ערבים • אחד התושבים ששמשת רכבו נופצה עצר בצד הדרך ויצא יחד עם עוברי אורח נוספים לדלוק אחר המחבלים, אך הותקף גם הוא במטר אבנים. "רצו לכיווני 30 ערבים עם סלעים ביד, החיילים הציעו שאברח מהמקום"

עשרות פורעים ערבים רגמו רכבים יהודים בחווארה: "רצו לכיווני 30 ערבים עם סלעים ביד"
רכבים יהודים נוספים שנרגמו בחווארה צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הטרור בכבישי השומרון: פורעים ערבים רגמו אמש (שלישי) בזה אחר זה רכבים יהודים שנסעו בכביש המרכזי בחווארה. רכבים רבים ניזוקו, בעוד שאחרים הצליחו להימלט בנסיעה מהירה מהמקום.

תושב השומרון שנרגם באבנים ושמשת רכבו נופצה, עצר בצד הדרך ויחד עם תושבים נוספים שחלפו במקום יצא לדלוק אחר המחבלים, אך הותקף גם הוא בידי עשרות פורעים ערבים. כוחות צה"ל שהגיעו למקום רק אחרי דקות ארוכות התקשו לדברי התושבים להדוף את הפורעים, והציעו לתושבים לעזוב את המקום.

כוחות צה"ל במחסום חווארה צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

"נסעתי בכביש המרכזי בחווארה ופתאום הבחנתי בכמה פורעים זורקים אבנים לעבר הרכבים שלפני", תיאר אברהם, תושב השומרון שנקלע למקום. "האטתי מייד ואיך שהם ראו אותי רצו לכיווני 30 ערבים עם סלעים ביד. חטפתי מטר אבנים והחלונות נופצו לרסיסים. לא יכולתי לנסוע לאחור משום שגם מהצד השני רצו לכיווני פורעים נוספים". 

לדבריו, "החיילים שהיו בג'יפ הצבאי הראשון שהגיע אחריי למקום וחטפו בעצמם בלוקים וסלעים, לא העזו לרדת מהג'יפ ולהדוף את הפורעים ורק צעקו לנו לברוח מהמקום כמה שיותר מהר. זוהי בושה וחרפה. ארבעה חיילים עם נשק בורחים מאבנים במקום לחתור למגע ולהשיב את הביטחון הבסיסי לתושבים שחווים כאן טרור יומיומי", הוסיף אברהם.

חווארה יצהר יידוי אבנים פורעים ערבים ניפוץ חלונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד