ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
לא היה מקום

50 נוסעים נשארו בארץ כי המטוס היה קטן. קבוצות וזוגות הופרדו בטיסה

נוסעים לאתונה, גילו שהמטוס קטן מדי וש-50 נוסעים לא יכולים לעלות. "הביאו מטוס יותר קטן ורנדומלית בחרו 50 אנשים שלא יטוסו", אמר אחד הנוסעים. "הגענו 6 חברים לפני גיוס ורק 3 עלו"

50 נוסעים נשארו בארץ כי המטוס היה קטן. קבוצות וזוגות הופרדו בטיסה
מטוס וויזאייר צילום: pixabay.

טיסת וויז אייר W4 7511, המריאה היום בשעה 14:50 לאתונה, כאשר עשרות מהנוסעים שהיו אמורים לטוס בה נשארו בארץ. לאחר שהנוסעים הגיעו לשדה ועברו את הבידוק הביטחוני, הם גילו לפני העלייה למטוס שבגלל שהטיסה מתבצעת עם מטוס חלופי קטן יותר, שיכול להכיל רק 180 נוסעים במקום 230, לא כולם יוכלו לטוס בפועל, כך דווח בחדשות 12.

אורלי, נוסעת שעלתה לטיסה, סיפרה כי ההחלטה מי יעלה ומי לא היתה שרירותית לגמרי ובמהלכה נבחרו 50 נוסעים שישארו בארץ. קבוצות וזוגות הופרדו, חלק קיבלו אישור לעלות למטוס וחלק לא.

"רגע לפני הבורדינג ראינו ששמו חלק מהאנשים בצד. אותנו העלו, אבל אחת הדיילות אמרה לי שבגלל שהמטוס קטן יותר יש עשרות אנשים שנשארו בארץ והיה בלגן לא נורמלי. הם הפרידו בין בני זוג", סיפרה אורלי. 

יונתן, שהגיע עם עוד חמישה חברים לטיסה סיפר ל'חדשות 12': "הגענו קבוצה של שישה חברים, כולנו לפני גיוס. אחרי שעשינו צ'ק אין, גילינו ששלושה חברים מתוך החבורה לא יוכלו לעלות. אמרו לנו לעמוד ליד השער ואז אמרו לנו שסופית רק 3 חברים יעלו, אני ביניהם. הסבירו לנו שהמטוס המקורי התקלקל, שהביאו מטוס יותר קטן ורנדומלית בחרו 50 אנשים שלא יטוסו. אמרו לנו שהפיצוי למי שלא טס יהיה הכסף לטיסה ועוד 250 אירו. אם היינו יודעים מראש שחלק מאיתנו לא יטוס, היינו מבטלים ומחפשים יעד אחר".

וויז אייר יוון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד