ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
"חשיבות רבה"

לשכת ראש הממשלה מגיבה לביקורת: "המשלחת תשוב ארצה מיד בצאת השבת"

"האפשרות היחידה להיפגש עם דונלד טראמפ היא ביום שישי. מאחר שלא ניתן לטוס בשבת, המשלחת תשוב ארצה מיד בצאת השבת". בלשכת ראה"מ מגיבים לביקורת החריפה מצד הפוליטיקאים ואנשי התקשורת

לשכת ראש הממשלה מגיבה לביקורת: "המשלחת תשוב ארצה מיד בצאת השבת"
נתניהו ורעייתו נכנסים לכנף ציון צילום: GPO

לשכת ראש הממשלה מגיבה לביקורת על כך שהביקור בארצות הברית מתארך וגולש אל השבוע הבא, וזאת בזמן שחיילינו נלחמים בדרום ובצפון וחטופינו עודם נמקים בשבי החמאס.

בלשכה מסבירים: "ישנה חשיבות רבה למדינת ישראל שראש הממשלה ייפגש עם הנשיא ביידן ועם שני המועמדים המובילים לנשיאות ארה"ב". 

עוד הוסבר כי "הבית הלבן קבע ביום חמישי פגישה בין הנשיא ביידן לראש הממשלה נתניהו בשעה 13:00, ופגישה מיועדת עם סגנית הנשיא לשעות אחה"צ. משום כך, האפשרות היחידה להיפגש עם דונלד טראמפ היא ביום שישי. מאחר שלא ניתן לטוס בשבת, המשלחת תשוב ארצה מיד בצאת השבת".

מוקדם יותר תקפו ב'יש עתיד' וכתבו: "אם נתניהו היה עסוק בהרתעה ובביטחון כמו שמשקיע מאמץ בלסחוט וויקנד בארה״ב, אולי היה מצליח למנוע את מחדל ה-7/10, אלפי ההרוגים ומאות החטופים. כמה מביך. כמה מנותק".

גם יו"ר מפלגת 'הדמוקרטים' וסגן הרמטכ"ל לשעבר, אלוף במיל' יאיר גולן הגיב ותקף בחריפות את ראש הממשלה: "נתניהו נסע למופע ראווה בארה״ב בעיצומה של מלחמה, ללא עסקה להשבת 120 חטופות וחטופים, מפקיר עשרות אלפי פליטים וחבלי ארץ שהוקרבו לגורלם. 

במקום להקדים את החזרה הביתה ולערוב לשובם של יקירנו המצויים בתופת החמאס, לנצל את ההישגים הצבאיים המרשימים לטובת שיקום צה״ל, הדרום, העוטף והצפון  – במקום כל אלה – ראש ממשלת ישראל, אבי מחדל אוקטובר – מאריך ביוזמתו את השהות בארה״ב. 

כך מתנהג אדם מנותק. אבל מה הפלא? הרי יום ההולדת של הגולה במיאמי, מייסד ומפעיל מכונת הרעל, חשוב מהמדינה, מאזרחיה, משלומה וביטחונה.

בושה! בקרוב נחליף את החרפה. אנחנו נחזיר את הביטחון, נשיב את התקווה, הצניעות ודרך הארץ". כך גולן.

לצד הפוליטיקאים גם עיתונאים ופרשנים הצליפו בנתניהו על כך שסידר לעצמו סופ"ש בקרבת בנו יאיר נתניהו החוגג יום הולדת ביום שישי.

בנימין נתניהו יש עתיד הדמוקרטים יאיר גולן טיסת ראש הממשלה ביקור ראש הממשלה בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}