ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"מסייעת לדחות העסקה"

אחרי שהטיח "חרפה" בארגמני, זה ההסבר של דן מרגלית

מרגלית ביקר את ארגמני ואביה שהצטרפו לנתניהו בטיסתו לוושינגטון. "מוחק את 'החרפה', לא את כל הפוסט"

אחרי שהטיח "חרפה" בארגמני, זה ההסבר של דן מרגלית
דן מרגלית צילום: Yossi Aloni/FLASH90

ביקורת רבה הושמעה היום (שלישי) כלפי העיתונאי הוותיק דן מרגלית שביקר בחריפות את נועה ארגמני ואביה שהצטרפו לטיסתו של רה"מ נתניהו לוושינגטון.

מרגלית כתב "חרפה לנועה ארגמני ואביה שמשמשים מרצונם תפאורה לתצוגת ביבי בוושינגטון". בריאיון לבן כספית ואריה אלדדב-103fm הוא הסביר מה עומד מאחורי דבריו ונתן את טענותיו על הנושא.

"נועה ארגמני נחטפה ב-7 באוקטובר ביום של כישלון ישראלי נורא. היא עברה סבל וייסורים", אמר מרגלית. "צה"ל סיכן את חיי חייליו ושיחרר אותה ואת חיי אחרים. בצדק צה"ל סיכן את חיי חייליו", טען בהמשך ובירך את פעולת צה"ל.  

"נועה ארגמני בחרה לתת ביטוי לא רק למה שקרה לה אלא גם לעמדותיה הציבוריות - וכל מי שמביע את דעתו בענייני ציבור - אני, בן כספית או אריה אלדד, צריך להיות מוכן שיחלקו גם על מעשיו", הסביר את ביקורתו. 

המראיינים תהו על השימוש של מרגלית במילים חריפות כמו "חרפה" כלפי נועה ארגמני ואביה. "אני מוכן למחוק את המילה 'חרפה'", אמר. אלדד שאל אם יסכים למחוק את כל הפוסט - ועל כך השיב לו מרגלית: "לא אמחוק את כל הפוסט הזה משום שאני חושב שזו טעות קשה שחטופה תיסע עם נתניהו בעת הזו".

מרגלית הוסיף כי "כל מה שאני אומר זה שמי שנוסע עם ביבי והפמליה הזאת לארה"ב, כשעל הפרק עסקת החטופים, מסייע לדחות את ביצוע העסקה".

 

דן מרגלית נועה ארגמני בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד