ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"מטרתם להרוס"

שגריר ארה"ב לשעבר: "אם ניתן לפלסטינים מדינה, הם יעשו את מה שעשו בעזה"

מקורבו של טראמפ ושגריר ארה"ב לשעבר דיוויד פרידמן בשדולה לחיזוק תודעת הנציחון בכנסת: "המטרה של הפלסטינים זה להרוס כל דבר שיש לו סממן של קשר בין העם היהודי לארץ ישראל, ואם ניתן להם מדינה, הם יעשו בה את מה שעשו בעזה, בקבר יוסף ובקומות אחרים"

שגריר ארה"ב לשעבר: "אם ניתן לפלסטינים מדינה, הם יעשו את מה שעשו בעזה"
השגריר לשעבר פרידמן בשדולה צילום: מייקל כץ

השדולה לחיזוק תודעת הניצחון הישראלי בראשות ח"כ אוהד טל ויבגני סובה התכנסה היום (שלישי) בהשתתפות שגריר ארה"ב בישראל לשעבר דויד פרידמן, פרויקט הניצחון הישראלי, ארגונים, שרים וחברי כנסת.

מקורבו של טראמפ, ושגריר ארה"ב לשעבר בישראל אמר: "הנשיא ביידן והצוות שלו אומרים שהתשובה ל7.10 זה מדינה פלסטינית, ואני חושב שזה הזוי, העולם הפוך. אני מסכים עם הכנסת, אסור שתהיה מדינה פלסטינית. אבל חייב להיות פתרון לעניין הזה. טראמפ שואל- אם נחיל ריבונות רק בשטחי C מי מבטיח שהאזורים האחרים לא הולכים להיות כמו עזה. ישראל צריכה להחיל ריבונות ישראלית על כל השטח".

עוד אמר השגריר לשעבר: "הדבר הכי חשוב זה לא מה אומרים בארה"ב, מה שחשוב זה מה חושבים בישראל. חשוב לייצר קונסנזוס מדיני פה בישראל. להתנגד למדינה פלסטינית זה מהלך משמעותי אבל חשוב גם להציב אלטרנטיבה. המטרה של הפלסטינים זה להרוס כל דבר שיש לו סממן של קשר בין העם היהודי לארץ ישראל, ואם נותנים להם מדינה, הם יעשו כאן את מה שהם עשו בעזה ובמקומות אחרים" שליטה וריבונות ישראלית יכולים לפתור את הבעיה." 

יו"ר השדולה, ח״כ אוהד טל אמר: "המלחמה שאנחנו מנהלים היא לא רק עם חמאס או חיזבללה. המלחמה היא בעיקר עם משטר הרשע של איראן. מטרתה אחת – להשמיד את מדינת ישראל. מי שלא מבין את זה, לא מבין את המציאות בשטח. הגיע הזמן שנבין את האיום ונלחם חזרה. הגיע הזמן לעבור ממגננה להתקפה וכמובן שאסור להקים מדינה פלסטינית, חייבים להכריע את חמאס, להשיב את כל החטופים ולהחזיר את תושבי הדרום והצפון לבתיהם בבטחון".

יו"ר השדולה, ח״כ יבגני סובה אמר: "המלחמה הכי צודקת אחרי הטבח הנוראי ביותר מאז השואה, נגררת כתוצאה מתהליך קבלת החלטות כושל, אנטי ציוני שבסופו העולם עדיין רואה בנו האחראיים על המצב בעזה. אני רוצה להאמין שרב הדומה על השונה בין חברי השדולה, וכפי שאנו פועלים יחדיו לחיזוק תודעת הניצחון, יש לפעול למען הקמת קואליציה יהודית, דמוקרטית וציונית רחבה. קואליציה שתחזיר את אמון לעם, תהיה מסוגלת לקבל החלטות גורליות ותקדם את טובת הכלל".

דיויד פרידמן אוהד טל ארה"ב יבגני סובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד